wtorek, 1 lutego 2011

Na lepszy sen sypialnia w stylu indyjskim

Obiecałam pokazać swoją sypialnię w trochę lepszym świetle. Jako, że dzień nam się nieśmiało wydłuża nie mogłam nie wykorzystać tego faktu. Wiele jeszcze można by w tej sypialni pozmieniać i poulepszać. Niemniej jednak staram się wprowadzać kolejne zmiany minimalnym nakładem finansowym. Zamiast kupowania gotowych szablonów wykorzystałam folię. Naniesiony wzór wycięłam i odrysowałam na ścianie złotymi farbkami. Ciężko znaleźć taką farbę, która spełniałaby moje oczekiwania. Tę widać dobrze jedynie w świetle dziennym. Wieczorem znika w cieniu razem ze słońcem :/. Zapewne można by te wzory przywrócić do życia po zmroku odpowiednim światłem ściennym, ale to już za duży wydatek ;). Miałam w planach namalowanie jeszcze małych zawijasów przy framudze na ścianach prostopadłych do tej z powtarzającym się motywem. Ciągle jednak szukam tego odpowiedniego wzoru :).


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

Ścienny pierdzielnik biżuteryjny ;):

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Rysunki z kociego kalendarza oprawię kiedyś w ramki :)


Image and video hosting by TinyPic

Podoba mi się system małych półek jak np. tutaj

Image and video hosting by TinyPic

W roli wezgłowia łóżka widziałabym drewnianą szeroką etniczną płaskorzeźbę albo orientalny ażurowy parawan. Natenczas jego rolę pełni patchwork. Kiedyś pewnie wyląduje jako element dekoracyjny na innej ścianie :). Myślałam jeszcze nad jakimiś kolejnym motywem ściennym. Pomysł musi jednak dojrzeć w mojej głowie, zanim wcielę go w życie. Farb jeszcze sporo, nie wyparują do tego czasu ;).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Zdjęć na razie jedynie sztuk jedna ;). Mam nadzieję, że kolekcja się powiększy, jak tylko natknę się na ciekawe ramki.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Między zasłonami zawisnął jeszcze lambrekin.


Większość przedmiotów kupiłam na wyprzedażach (w tym lambrekin, zasłony i firanki, poszewki, patchwork ścienny, orientalną ramkę na zdjęcie).

32 komentarze:

  1. Pięknie to wwszystko wygląda....takie w Twoim stylu totalnie. :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)


    www.sliwkowe-trzewiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te złocenia na ścianach są cudowne, ślicznie wykonane i ogólnie boski pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nadal jestem pod wrażeniem tych malowideł i Twojej cierpliwości przy nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. urzadzanie mieszkania niskimi kosztami skad ja to znam :)

    brawa za konsekwencje stylu!

    a tak w ogole juz dawno mialam Ciebie zapytac czy przeslalabys mi zdjecie ktore masz w naglowku w wiekszej rozdzialczosci bo chcialam sobie zrobic z niego obraz :) ?

    uwazam ze jest lepszy od oryginalu! jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczną masz sypialnię;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To Wasze mieszkanie czy wynajmujecie?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie urządzony pokoj! bardzo mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wszystkim :)

    Mokah: Obraz? Hehe, to jakich w jakich rozmiarach potrzebujesz to zdjęcie? Nie wiem czy je w ogóle znajdę, bo fotki z tamtej epoki mam na kompie siostry :). Także trochę to potrwa :).

    Anonimowy: A to ma jakieś znaczenie? Zyskało tylko na wartości dzięki moim malunkom ;P.

    OdpowiedzUsuń
  9. a probowalas pokryc ta farbe złotym spreyem? u mnie sie to sprawdzilo, i daje nienaganny efekt :)
    ogolnie bardzo pozytywnie :)
    pozdrawiam jagodzinka

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo fajnie! Widzę, że po ślubie wpadłaś w taką samą fazę jak ja - wicie gniazdka:) ja do tej pory żałuję, że mieszkanie mi się skończyło i nie mam już czego urządzać:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :) Jesteś bardzo konsekwentna w swoim stylu - tylko podziwiać :)
    Gdzie kupiłaś narzutę ? Jest śliczna!

    Pozdrawiam
    Bea

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie urządzone :).
    Świetne są te haki na naszyjniki - też z wyprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  13. podaj mi w takim rozmiarze jak masz na komputerze i bez nazwy jak znajdziesz bede Ci bardzo wdzieczna :) juz mam centralne miejsce na ten obraz i wypatrzone ramy w kolorze starego złota :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie! Wcale bym się nie zdziwiła jakby jakieś Elle Decoration chciało napisać artykuł o Twoim mieszkaniu! Masz super oko do kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie:) Ja bym już nic nie dodawała, moim zdaniem tak jest doskonale - w fajnym klimacie, ale nie przedobrzone :)

    I drewniany parkiet to jednak świetna sprawa. Zdecydowanie lepiej wyglądają takie pomieszczenia.

    A u mnie sypialnia czerwona z elementami ludowymi ... :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pytałam, bo ja wynajmuję i nie mogę nawet gwoździa w ścianę wbić, a co dopiero malować złote ornamenty...

    Nie wiedziałam, że to takie intymne pytanie. Strasznie drażliwe jesteście ostatnio, szafiarki...

    OdpowiedzUsuń
  17. jagodzinka: A nie próbowałam :) Przetestuję kiedyś.

    robaczek: Mi się jeszcze ściany nie skończyły :D. Sponsora jedynie brak ;).

    Bea: Narzuta z Orient Express :)

    margo: A też :D. 3 zł za sztukę.

    mokah: Chodzi Ci o fotkę z nagłówka czy tę, którą mam jako avator? Jak ją zlokalizuję na dysku to dam znać :). Będę Cię męczyć o fotkę tego obrazu :D. Ciekawa jestem tego Twojego pomysłu.

    longredthread: Heh! Chyba nie ta półka jeszcze ;). Do gazetki szkolnej to może i owszem ;). Tak na dobrą sprawę mieszkanie można całe życie urządzać. Póki co, eksperymentuję dopiero. Marzę o podróży do Indii. Oj, przywiozłabym ze sobą ciężarówkę mebli i elementów dekoracyjnych :).

    Odpoczywalnia: Czerwony (taki w odcieniu wina) widziałabym na tej ścianie z łukiem od strony sypialni :D.

    Anonimowy: Drażliwe? Wiesz, nie wiadomo kto i po co pyta ;). Nam właściciel dał wolną rękę co do urządzania się :). Malunki nawet widział osobiście i był wyraźnie ucieszony z efektów zmian, które wprowadziłam. Nie wytrzymałabym długo w mieszkaniu, w którym nie mogłabym gwoździa wbić, tam gdzie mi to odpowiada. Tak więc strasznie Ci współczuję :].

    OdpowiedzUsuń
  18. chodzi mi o to zdjecie podobne do plyty eryki

    jak dzielo bedzie ukonczone to wysle Ci zdjecie:)

    dzieki jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  19. a w ogóle to ej, śpicie na podłodze? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pokój wygląda przepięknie :) zwłaszcza, że u mnie te same kolory i pewnie coś pozgapiam :P
    Gdzie dorwałaś ten fantastyczny obrus?
    I ta lampa... =)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy od podłogi: Skądże! Śpimy na materacu i bynajmniej nie słomianym ;)

    tinah: Obrus z Orient Express, lampa z Nanu-Nana :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super styl, pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaglądam tu już 5 raz, żeby pooglądać sobie to Twoje mieszkanko i jestem coraz bardziej zachwycona.Jest konsekwentne stylistycznie z tym co ty prezentujesz, niebanalne, nienachalne, jednym słowem - CUDNE!!!! Gratuluję talentu wnętrzarskiego :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor ścian! Gotowa farba czy na zamówienie? Mogłabyś zdradzić nazwę?
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  25. Anuszka: Dopiero się rozkręcam :D. Dziękuję :).

    Iza: Kolor to śliwka węgierka - Dulux

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju, jak cudownie. Każdy szczegół jest przemyślany.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>