środa, 16 marca 2011

Afrykańska tunika

Marzyłam kiedyś o długiej sukience w takie wzory. Zapolowałam na nią na allegro w ubiegłe wakacje i mam :), ale że jest na mnie za szeroka tu i ówdzie czeka na małą przeróbkę (obym się z nią uporała do następnych wakacji ;)). Zazdrościłam Gryziołkom (mam nadzieję, że dobrze odmieniłam;)) topu w podobny deseń, a niedługo potem wyszperałam w lumpeksie niemal identyczną tunikę (made in Pakistan). Dzisiaj wyjątkowo w zestawieniu z rurkami, ale pewnie częściej będę ją nosić do szerokich spodni :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

tunika: lumpeks
biżuteria: indyjski
rurki: Colloseum
torba: podarunek od kuzynki
koturny: sklep w Wieluniu

23 komentarze:

  1. Do rurek to świetnie wygląda :)
    A tez mam tak że jak czegoś szukam co chce kupić to nie ma - a jak już zakupie gdzieś indziej "droższe" to potem w lumpiku znajduję za grosze bardzo podobne bądź jeszcze lepsze XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, jest niesamowita. Rewelacyjny fason, kolorystyka.pozdrawiam.j

    OdpowiedzUsuń
  3. Z rurkami zestaw wygląda przepięknie! Strasznie lubię koturny do takich właśnie spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej mi się podoba na zdjęciu,na którym nie widać rękawów,za pasiaste mi się wydają.A z rurkami i kurtką bardzo dobrze wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się tunika, chociaż nie wiem, czy będzie lepsza z szerokimi spodniami.

    OdpowiedzUsuń
  6. jest faktycznie piekna, ale albo nie pasuje mi tu turban albo te buty. wydaje mi sie jednak ze bardziej turban, jakos tak ciezko wyglada...
    pozdrawiam
    s.

    OdpowiedzUsuń
  7. do szerokich nie! masz śliczne nóżki, ta tunika super wygląda z rurkami! i te buciki :)
    oprócz tego ogromnie zazdroszczę sukienki! niesamowity łup, jest piękna! będziesz w niej wyglądać bosko, zabieraj się za przeróbkę :)
    pozdrawiam!
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie jest pięknie:)) kolory tuniki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Elle: A ja mam odwrotnie. Jak czegoś chcę to zwykle znajduję w sieciówce, ale stwierdzam, że szkoda mi kasy i rozsądek bierze górę. W nagrodę znajduję zwykle wymarzoną rzecz w lumpie - czasem czekam na nią długo, nawet 2 lata (naprawdę!), ale nie żałuję :D.

    Riennahera: Choć nogom moim niczego nie brakuje to jakoś tak pająkowato się w nich czuje i chyba wolę jednak opcję dodawania sobie optycznie paru kg :). No nie wiem, tak jakoś mi się to widzi. Lubię zakładać krótkie sukienki na szerokie spodnie i myślę, że niekoniecznie daje to efekt "worka na ziemniaki" :).

    Sabba: Wersja z grzywką i moimi kłakami w nieładzie jakoś mi nie leżała do tej tuniki. Za dużo atrakcji na raz. Turban, pomimo iż przykuwa zwykle uwagę, sprawił, że tunika zagrała główną rolę w tym zestawie :).

    Sylwia: No właśnie zwlekam z przeróbką, bo boję się, że zrobię jej krzywdę i tak sobie myślę, że zaniosę ją jednak do krawcowej :).

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladasz w tym turbanie hmm dziwnie? jakbys miala totalne wodoglowie ;/ co niszczy wizerunek reszty jakze ładnej i dopasowanej
    zielonaherbata

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna tunika!I twoje nogi w rurkach bynajmniej nie wygladaja pająkowato :))

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaaaaaaaaa pieknie

    OdpowiedzUsuń
  13. z tym zestawem tez mi ten turban jakos srednio pasuje..a moze odzwyczaiłas nas od niego bo ostatnio pokazywałaś się w rozpuszczonych włosach..?
    musze sie przyzwyczaic;)

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna ta sukienka, przerabiaj ją jak najszybciej i zakładaj bo ciekawa jestem jak będzie wyglądała na Tobie nie na wieszaku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za to ja mogę Tobie pozazdrościć sukienki z ostatniego posta. Piękna jest.
    Tunike udało Ci sie super upolować ;) Żałuje że u mnie takich lumpków nie ma. Takie rzeczy zdarzaja sie tu raz na milion. A tunika w pełnej okazałości u mnie widoczna jest tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna tunika! :) Zazdraszczam, u mnie nie ma takich fajnych lumpków :D
    Turban pasuje jak najbardziej, cieszę się, że znowu go robisz, bo naprawdę wyglądasz w nim pięknie!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Super tunika!! Całość rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałaś jakiś szablon czy sama malowałaś te wzorki na ścianie ?:D

    OdpowiedzUsuń
  19. zielonaherbata: Cóż mam napisać. Mi się akurat to "wodogłowie" podoba :).

    Rzaba: Oj będzie się teraz częściej pojawiał :)). Zdążysz się jeszcze przyzwyczaić ;P.

    OdpowiedzUsuń
  20. Patkowa: Szablony zrobiłam sama wycinając wzory na folii kupionej w sklepie dla plastyków (ok 1zł) :).

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>