niedziela, 3 kwietnia 2011

Daguizm kwitnie na wiosnę

Aaaaa... nareszcie chowam płaszcze i kozaki w najciemniejszych jaskiniach szafy. Za to z ogromną przyjemnością wywlekam z jej czeluści zapomniane letnie kiecki i chusty. Na wiosnę uprawiam Daguizm w najczystszej postaci. Nie żebym w turbanie chadzała codziennie - 3 razy w tygodniu wystarczy ;).
Pogoda wyjątkowo wiosenna. Zażywałam dziś nawet dwugodzinnej kąpieli słoneczno-leczniczej leżąc w łóżku. I Like it! - chciałoby się otagować tę fenomenalną praktyczność mojego mieszkania :D. Mam nadzieję, że dane mi będzie założyć w tym roku jakąś krótką sukienkę, bo na razie mogę sobie o tym tylko pomarzyć :].
Gołębie gruchają na balkonie (Państwo Kasia i Tomek spodziewają się bliźniąt - dwujajowych ;)). Powoli oswajam je z kotem. Już nie patrzy na nie wilkiem. Zobaczymy co się wykluje z tej ptasio-kociej znajomości ;).

Dziś wyjątkowo zdjęcia plenerowe - nie ma co się spodziewać następnych takich przychylnych okoliczności, bo Mysz nie cierpi mojego aparatu :], a uzbieranie kolejnego worka suchego chleba zajmie mi trochę czasu ;).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


maxi: prezent od Mysza
chusta: Orient Express
naszyjnik: Shiva %
pasek: New Yorker
bransoletki: Pull and bear
narzutka: Stradivarius

20 komentarzy:

  1. Genialnie! Wyglądasz fantastycznie, bardzo wiosennie. Turban jest przepiękny:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. za to Ty ewidentnie bardzo lubisz swój aparat!;) łabędzie zdjęcia - genialne! nie mogę się napatrzeć na ostrość wody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, w sukience się zakochałam :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak!
    wyglądasz kwitnąco!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszkacie w pobliżu zalewu? Jeśli tak, to jesteśmy sąsiadkami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. w zimę tak płakałaś,że Twoja skóra taka delikatna,wrażliwa i źle znosi mróz a słońce dobrze znosi...?

    Anonim chyba 1

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaglądam bardzo często na Twojego bloga i muszę przyznać,że strasznie podobają mi się Twe stylizacje... pewnie dlatego,że mam podobny styl ubierania ale bardziej skupiam się na folku,zwłaszcza motywach kwiatowych ,choć "kogut" też jest świetnym motywem ;) Ja osobiście jakoś nie mam odwagi do założenia bloga więc pozostaje mi tylko śledzić Twój :) Serdecznie pozdrawiam Sara

    OdpowiedzUsuń
  8. paula: To prawda, bardzo lubimy się z aparatem :).

    madeleine: Bardziej w pobliżu Placu Centralnego, ale Zalew na taki dłuższy spacer jest jak znalazł :)

    Anonim1: O tak, słońce dla atopików jest zbawienne :)

    Sara: u mnie z folkiem na bakier ;). Jak się jednak przekonasz do blogowania to daj znać :). Chętnie zajrzę :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Udało Wam się w końcu dopaść łabędzie:) Super.

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz zjawiskowo!!!przepięknie po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kot pewnie patrzy z apetytem ;)

    Wyglądasz świetnie, pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. oj... tez bym chciala kiedys ubrac turban...
    piekna sukienka!
    pozdrawiam :-.*

    OdpowiedzUsuń
  13. A skąd ta cudowna sukienka? Wiemy, że od Mysza, ale gdzie kupił?
    M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw. Piękne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. połączenie TEJ sukienki z TĄ chustą jest połączeniem wręcz fenomenalnym!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja czułabym się w takim połączeniu jak stragan jarmarczny, a Ty wyglądasz rewelacyjnie! +50 do kreatywności za misterny turban :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cealum: Wyprawa nad zalew to prawie jak wyprawa za morze, ale w końcu się udało ;D

    Tara, odpoczywalnia, Renia: Dzięki dziewczyny :)

    Brosha: Bardzo jestem ciekawa jakby Ci było w turbanie. Masz piękne rysy twarzy, a turban je jeszcze bardziej uszlachetnia :).

    M.: Z allegro - z metką firmy NEXT

    ŻuŻu: A ja się zastanawiałam, czy nie za dużo tych kolorów na raz ;)

    tinah: A wiesz, że czasem mnie ludzie zaczepiali i pytali czy prowadzę jakieś kursy motania, hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny masz styl!! Świetny blog!! Wyglądasz super w tym turbanie!!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>