czwartek, 28 kwietnia 2011

Weselne dylematy

Eksperymentowania z włosami ciąg dalszy. Grzywka zakręcona na piankowe papiloty nie nadaje się niestety do niczego. Generalnie problem z nią jest taki, że na kręcenie jest za krótka i efekt jest dosyć "śmiechowy" ;]. Postanowiłam dać ostatnią szansę piankowo-papilotowym lokom i wyprostowałam grzywkę. Efekt, o dziwo, bardzo mnie zadowolił. W tej wersji przypominam nawet trochę Florence z klipu "Dog Days Are Over" ;).
Przy okazji pokazuję jedną z dwóch maxi sukienek, które biorę jeszcze pod uwagę. Możliwości jest w zasadzie dużo więcej, ale ile razy można iść na wesele w tej samej kreacji? W tej byłam już chyba na trzech takich uroczystościach. Należy jej się już chyba zasłużony urlop.
Tę sukienkę wygrzebałam w lumpeksie. Poprzednia właścicielka porzuciła ją ,bo miała... odprute jedno ramiączko. No cóż, cieszę się niezmiernie, że nie wszyscy potrafią przyszywać oberwane guziki, acz wydaje mi się, że to jednak dużo bardziej skomplikowane przedsięwzięcie, niż przyszycie ramiączka :). Mąż i teściowa nie bardzo są ukontentowani moim wyborem, bo kolor i wzór sukienki przywodzą im na myśl wielkopostne ornaty... Ech, no i jak tu wszystkich zadowolić?

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

18 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie tylko moim zdaniem efekt psuje grzywka - coś nie tak jest z włosami... Sama nie wiem...Coś mi nie gra. Ale sukienka i dodatki - zdecydowanie !

    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie całość = rewelacja! Włosy pasują - lekko i dziewczęco. Sukienka, przynajmniej mi, nie przypomina kościelnych motywów, a raczej misterny wzór na dłoniach robiony z henny :D
    Przepiękny pierścionek.

    OdpowiedzUsuń
  3. fryzura fajna, ale prosta grzywka?wyglada slabo niestety. nie da sie jej jakos podpiąc? albo opaske załóż. sukienka fajna

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne włoski masz! :)
    świetna sukienka, w idealnym kolorze do Twojej urody ;)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka wraz z dodatkami wygląda ślicznie! piękne kolczyki. tylko rzeczywiście z grzywką mogłabyś pokombinować=)
    udanej zabawy na weselu!

    OdpowiedzUsuń
  6. @Baglady - a właśnie, że bardzo Dagmarze pasuje w tej grzywce. Kiecka i biżuteria piękne :).

    OdpowiedzUsuń
  7. baglady, ŻuŻu: Ale, że co z nią zrobić? W wersji pokręconej wygląda słaaabo :]. Za gęsta jest i za krótka, żeby ją podpiąć. Wersja z zaczesaniem do tyłu w ogóle nie wchodzi w grę. Nie dysponuję opaską pod kolor sukienki :/

    OdpowiedzUsuń
  8. a moim zdaniem z prostą grzywką jest cudnie :) tak dziewczęco i delikatnie :) z podpiętą też byłoby dobrze, ale tak jest ślicznie :) cudowna sukienka i dodatki, ściskam Cię, Bastet!
    sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka jest śliczna, bardzo podoba mi się wzór... co do grzywki to też jestem zwolenniczką całości włosów albo prostych albo kręconych... a gdyby grzywkę jednak zakręcić i spiąć jakoś fajnie i dyskretnie na boku? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle cudnie wyglądasz i ja bym się nie miała do czego przyczepić :)
    marionetkamody.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi się właśnie podoba wersja którą zaprezentowałaś czyli z prostą grzywką. Wyglądasz bardzo dziewczęco i świeżo - super!

    OdpowiedzUsuń
  12. powinnaś pokazać nam kilka opcji;) wiadomo nie dogodzisz każdemu więc idź tak jak Tobie pasuje. Mi osobiście się podoba szopa w poprzednim poście ostatnie zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka na dole prześwituje czy podszewka poszła do góry?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wersja z prostą grzywką bardziej mi jednak pasuje. 10 lat mniej :D. Aż Mysz się śmieje, że bałby się mnie publicznie pocałować, żeby nie być posądzony o ... ;D Hehe.

    kiwaczek: Kolejne papiloty na głowie, efekty jutro :).

    Miszona: Podszewka poszła do góry :).

    OdpowiedzUsuń
  15. uroczo i loki i sukienka, z prostą grzywką fajnie

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka jest przepiękna, aż się wierzyć nie chce, że ludzie porzucają takie rzeczy:)
    fryzura wg mnie bardzo fajna i prosta grzywka mi się podoba do loków- może dlatego, że sama mając krótsze włosy właśnie tak chodziłam, na dłuższą metę męczące ale na jakieś wyjście fajnie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. o jaa, ja chce taka kiecke:D

    Mary

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>