wtorek, 26 kwietnia 2011

Wiosenne porządki

Postanowiłam w końcu zrobić porządek ze swoimi włosami. Mawiają, że włosy są jak trawa - odrosną. I tak oto odwiedziłam przybytek, który jak dotąd omijałam szerokim łukiem, poza bardzo okazjonalnymi sytuacjami, alias salon fryzjerski. Ostatnim razem miałam tak krótkie włosy w podstawówce. Powoli się oswajam z moją nową fryzurą. Nie powiem, żeby ta długość ułatwiła relacje między nami, bo na chwilę obecną szukam instrukcji obsługi ich modelowania. W sobotę ślub przyjaciela mojego męża, a ja jestem w lesie... Istnieje cień szansy, że jednak pójdę w tej krótkiej turkusowej sukience (wymaga jeszcze drobnego zwężenia). Tak czy siak muszę mieć również wersję zapasową w wersji maxi. Nie wiem jeszcze co z tymi włosami zrobić. Mam trzy dni na experymentowanie. Mam nadzieję, że wyniki moich badań będą zadowalające :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

maxi: terranowa
bluzka, sandały, torebka: lumpeks
kolczyki: diva %
pierścionek: indyjski
bransolety: pull & bear

W bonusie kilka świątecznych fotek :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

15 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka, mam w podobny wzór spódnicę :)
    Ładnie ci w zielonym, więc pewnie w turkusie leszcze lepiej, dlatego koniecznie załóż tamtą sukienkę na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w tych włosach znacznie Ci lepiej :D i ta sukienka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo kręć tak jak na zdjęciach ze Świąt, albo całkiem prostuj. Faza 'pośrednia', jak na pierwszym zdjęciu, robi wrażenie, jakby włosy były przesuszone i naelektryzowane. Ale samo cięcie jest bardzo korzystne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się bardzo podobaja takie fale
    w kręconych jakoś nie bardzo;)

    w ogóle wygladasz bardzo świezo i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama jestem jednak zwolenniczką długich włosów, ale, jak mawiają, ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój pierścień jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  7. fryzura ze zdjęć świątecznych jest rewelacyjna!!!!! na wesele tylko tak!!!! w całkiem wyprostowanych - banał - wszystkie będą mieć wyprostowane, a faza pośrednia strasznie postarza... tylko zakręcone - jest super!!!
    pozdrawiam
    m.

    OdpowiedzUsuń
  8. szok, że aż tyle ścięłaś, ale bardzo mi się podoba:) a wersja pokręcona jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowa fryzura jak dla mnie najlepsza spośród prezentowanych do tej pory.Postarza (ktoś napisał)??Absurd jakiś, dodaje właśnie lekkości i dziewczęcości.Już ewentualnie loki (kojarzą mi się z latami 80-tymi)do metryki dodają.Zmiana w każdym razie na duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  10. Żeby był jeden głos przeciw :) wolałam Cię w dredach lub warkoczykach... Były o wiele bardziej etno ;) choć nigdy nie miałam tak długich włosów, więc nie wiem, jaki ciężar nosi się na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lekko i świeżo... to pierwszy wniosek:) akurat na wiosnę i lato. W wersji zwyczajnej, bez kombinacji i meczenia włosów i jeszcze w tej kiecce wyglądasz jak z epoki "dzieci kwiatów" - znaczy ładnie bardzo. A wersja pokręcona, drapieżna i szalona - takie kocie coś i bardzo ładnie też. Na wesele jak w sam raz, i piosenka Kazika mi weszła w głowę przy okazji: "tę burzę włosów każdy zna" :) pozdrawiam i dobrej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ah, Ty i te Twoje loczki! pięknie. A i długość włosów super, warkoczyki, czy dreadlocki też zapleść się da=)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wszystkie Wasze opinie i rady :)

    m.: Testuję kolejne papiloty. Pewnie pochwalę się efektami. Ostatecznie pójdę w wyprostowanych, bo mnie już ręce bolą od tego nawijania włosów na papiloty ;).

    Anonimowy z 18:31: A wiesz, że ja jakoś też :). Obiecuję, że powrócą! A już na pewno w lipcu/sierpniu :)

    Żużu: Da się :D. I nie będzie tyle dłubania, bo włosy 2 razy krótsze! Błyskawicą pójdzie zaplatanie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach ta Twoja sukienka-CUDO ! :) Ślicznie wyglądasz, pozytywna zmiana fryzurki. Szai Dzela (Sara-anonimowa,ta od folku :P)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>