piątek, 6 maja 2011

Koci świat

Dawno nie było na blogu wpisu fotograficznego. Z braku umysłu ścisłego (to akurat w moim przypadku nie podlega wątpliwości ;)) nie wzięłam pod uwagę podstaw działania fizyki i nie przewidziałam, że któregoś pięknego dnia na mój ciężki teleobiektyw zadziała grawitacja i najzwyczajniej w świecie sprawi to, że aparat mi się złoży na pół na statywie :]. Nastąpiło dziwne chrupnięcie. AŁA! I po obiektywie (czeka wciąż na rehabilitację)... Po czasie długiej fotograficznej żałoby zapragnęłam zaopatrzyć się w całkiem nową zabawkę. Wstyd przyznać, ale lubię jak Mysz jest pijany (wesele tuż za nami ;P). Godzi się wtedy na różne rzeczy w zamian za np. dożywotnie parzenie kawy rano ;D. Zobaczymy, kto lepiej na tym wyjdzie ;). Tymczasem, z nieukrywaną fascynacją, testuję swoją nową zabawkę. I coś czuję, że między nami zrodzi się ogromne uczucie :). Ciężko przywyknąć do braku zoomu, ale czasy naświetlania i przysłona rekompensują wszystko! Bajeczne kolory i kontrast! Kapitalne szkło! Przed wami pierwsza bohaterka mojej sesji zdjęciowej - Maga.

Ps. Przypominam, że do 10 maja czekam na zgłoszenia do akcji szafiarskiej. Zainteresowanych odsyłam na nasze forum :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


12 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia, mozna się w kici zakochać

    btw, dodaję do obserwowanych =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Kaśka była podobna ale jako piwniczna przygarnięta "bieda" długo nie żyła - a była kochana.Pozdrawiam cieplutko ela

    OdpowiedzUsuń
  3. ALe piękna ta Wasza kicia :) I ma takie cudne żółte ślipka :)) Moja też czorna ale z zielonymi ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie czarne cudo! Tak jak mój Charlie ;) Tylko, że mój to młodziak, ale rysy podobnie dostojne ma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. stałki sa najlepsze, świetnie ostrzą
    zdradź jescze co to za szkiełko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodki kociak ;) ja niestety wolę psy i to chyba nieodłączna podzielność naszego kraju na psy i koty :D

    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ela: Moja co prawda nie z piwnicy, ale z podwórka zgarnięta. Jest pieszczochem na dystans. Na ręce nie lubi być brana ;). Na kolana przychodzi tylko do mnie :).

    Anonimowy: Moja już przechodzi kryzys wieku średniego. 6 lat już jakoś będzie.

    Rzaba: 50mm 1.8 :). Jestem pod ogromnym wrażeniem tego szkła.

    OdpowiedzUsuń
  8. A kiedy czytelnicy Twojego bloga doczekają się kreacji i stylizacji z wesela na którym bawiłaś?Widzieliśmy przygotowania, eksperymenty, strój poprawinowy...A samo wesele?

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również;)
    od kiedy mam to szkiełko to prawie nie wymieniam na stare:)
    pieknie ostrzy i piekny bokeh daje:)
    miłej zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zadziwiające, Rzaba niby na takiego fotografa się kreuje, a nie potrafi podejrzeć exifa na zdjęciach;/

    super kocur!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Justyna: Poszłam na wesele w identycznym zestawieniu, tylko fryzurę zmieniłam :). Jakoś nie widziałam potrzeby żeby wrzucać dwa razy to samo na bloga ;)

    Rzaba: Cały świat przede mną ;) Będziem eksperymentować :)

    Anonimowy: Jeśli masz coś do Rzaby, to błagam - takie uwagi na jej blogu.
    Ja tam nie mam programu do podglądania exifów i żyję :).

    OdpowiedzUsuń
  12. J'adore ce chat, j'ai presque le même et c'est vraiment un félin hors pair

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>