niedziela, 1 maja 2011

Pawie pióra

W dzisiejszym poście kreacja poprawinowa. Choć w sumie nawet na jakieś wesele bym ją z ogromną przyjemnością założyła pomimo tego, że sukienka bawełniana, ale niezaprzeczalnie jest wyjątkowo urokliwa :). Na powiekach dla odmiany zielone cienie. Jakoś zapomniałam o nich na rzecz złoto-brązowych. Mam nadzieję, że nie odpokutuję jutro za ten makijaż leżeniem z lodem na oczach ;). Odkąd pamiętam zawsze chciałam mieć kręcone włosy. Szkoda, że nie można sobie genów zmienić jednym pstryknięciem palców ;). Gejsze ponoć śpią na wznak na specjalnej podpórce, żeby ich misternie upięte włosy przetrwały tydzień. Co tam przy tym spanie z drutami na głowie na miękkiej poduszce ;). Fotek będzie dziś sporo. Znikam na dłuższy czas... Mam nadzieję, że wrócę niczym nowo narodzona z moich "wczasów" ;).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

maxi dress: Oh! Calcutta!
kolczyki: H&M
bransoletki: Pull and bear
buty: Deichmann

19 komentarzy:

  1. Jestem zauroczona Twoją fryzurą... Jak udało Ci się wyczarować na włosach takie cudo?
    Kass

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zawsze marzyłam o lokach i znam ból, ale tej fryzury nie mogę nazwać udaną. Wyglądasz naprawdę dziwnie. Może lepiej spróbować z dużo większymi wałkami, żeby były bardziej falowane?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo cie lubie w takim makijazu, naprawde sto razy lepiej to wyglada niz czarna krecha

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wygladasz...kolor twoich wlosow wspaniale wspolgra z kolorami sukienki:)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to tak z ukrycia podglądam...ale muszę to teraz napisać: kolor Twoich włosów uwielbiam! Piękne z Ciebie dziewczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor włosów :]

    Zapraszam do siebie

    http://paulinamichon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Do czarnych krech nic nie mam (może dlatego, że sama takie zwykłam robić), ale w tym makijażu oczy zrobiły Ci się nagle dużo większe :)
    Sukienka przepiękna. Nie powiedziałabym, patrząc na zdjęcia, że jest z bawełny.

    OdpowiedzUsuń
  8. ach te Twoje włosy :)
    świetna spódnica w niesamowitym kolorze :)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kass: Dziękuję :). Niezawodnym sposobem okazują się druty do loków
    kupione z 20 lat temu na targu od Ruskich ;).

    riennahera: To raczej nie jest fryzura na co dzień :). Na wesele czy inne okazje - owszem, można zaszaleć :D.

    baglady: Też się dużo bardziej w takim lubię, no ale niestety - okazjonalnie :).

    Jag: Dzięki :). Czerwień miedziana 76 Garniera ;)

    Małgorzata: Nie ma co się przyzwyczajać do takich oczu z efektem "push up" ;). Jeszcze by mnie mój własny mąż nie poznał rano po tygodniu takich upiększeń ;D. Na co dzień wolę krechy :).

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza fotka jest przepięna!!!! :)
    sukienka śliczna:)
    co do włosów to ja te wolała bym mieć super proste niż taie jakie mam... całe szczęście sa jeszcze dredki i warkocze:P ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz! A co do loków to mam takie same marzenia, dlatego właśnie kilka razy w tyg. śpię w papilotach, nie takie straszne jakby się mogło wydawać. Miłego odpoczynku :-.*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja pierdziu ślicznie jak z okładki jakiejś gazety :) super wyglądasz
    Marchewka

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno się nie wpisywałam tutaj;) hm od czego by tu zacząć :) no cóż gratuluję dopięcia swego :D czyli loczków :)) podobają mi się dwie wersje: z prostą grzyweczką i pokręconą :)Z prostą tak niewinnie wyglądasz :) i Bastet na obcasie widzę :) oglądałam te buty w Deichmannie.
    Tak jak Baglady zauważyła służy Ci ten makijaż :)

    oliwia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale jesteś ostatnio kolorowa! bardzo mi się podobasz w tej wersji!
    piękna sukienka:) i super kolor włosów!!! chce takie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz w tych lokach! W końcu wracam do blogowania, przeprowadziłam się:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczne Zjawisko ♡

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>