piątek, 13 maja 2011

Szafiarskie stylizacje wnętrz

Od jakiegoś czasu namiętnie przeglądam strony internetowe z aranżacjami wnętrz. Nie skłamię jeśli dodam, że temat ten obecnie bardziej mnie zajmuje niż samo szafiarstwo ;). Szalenie ciekawiło mnie jak przekłada się styl ubierania niektórych szafiarek na aranżacje ich mieszkań. Niewątpliwie każde mieszkanie musi po części odzwierciedlać styl życia i poczucie estetyki jego mieszkańców.
Od momentu narodzenia się mojego pomysłu do jego realizacji nie upłynęło za wiele czasu.
Siedem szafiarek postanowiło otworzyć przed Wami drzwi do swoich mieszkań.
Przyznam, że sama byłam mile zaskoczona aranżacjami poniżej zaprezentowanych wnętrz, bo niekiedy jedynie własna inwencja twórcza wystarcza do tego, by zamienić cztery ściany w bajkowy i magiczny świat. Nasze dłonie, niczym czarodziejska różdżka, potrafią też przywrócić życie starym i bezbarwnym przedmiotom. Niektóre zaś przedmioty, może znalezione na strychu u babci albo wygrzebane na targu staroci za grosze, mają taki urok, że są niczym czas zatrzymany pod postacią owada w kropli bursztynu. Jeśli do tej pory, drodzy czytelnicy, myśleliście, że posiadanie wnętrza niczym z kolorowym magazynów dla przeciętnego człowieka stoi poza zasięgiem - jesteście w głębokim błędzie. Czasem małe detale potrafią zmienić nie do poznania nasze mieszkanie. Zresztą sami popatrzcie!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

A oto właścicielki mieszkań w przypadkowej kolejności. Chyba nie będzie problemu żeby połączyć je z odpowiednimi zdjęciami ;).

Image and video hosting by TinyPic

oraz Ja :)

Image and video hosting by TinyPic

Na wypadek gdyby ktoś nie pamiętał blogów dziewczyn:



Jeśli ktoś byłby zainteresowany dołączeniem do akcji, niech da znać. Kto wie, może na jakieś cykliczno-mieszkaniowe wpisy się zaniesie ;).



15 komentarzy:

  1. A ja wiem które mieszkanie jest robaczkowe! :PPP Pamiętam wpis na temat jednego z elementów który jest na zdjeciu :)
    Z reszta miałabym problem z dopasowaniem które czyje :)
    Tak przy okazji Twojej akcji jeszcze w czasie samego pomysłu zdałam sobie sprawę, że miejsce które jest dla mnie w tej chwili Domem nie urzadziłam sama. I nie chce nawet ingerować w jego wygląd :) Przysposobiłam je kilkoma elementami takimi jak lampa czy pufa, czy regał z książkami i tym samym stworzyłam jego familiarność. Ale nie czuje że wykreowałam wnętrze :) Czasem zazdorszczę ludziom ze mają szanse wykreować i wnętrze i dom jednoczesnie. Ja póki co potrafię to drugie :) Wybacz drobny elaboracik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chyba wiem! Przynajmniej wydaje mi się, że wiem które jest moje, Twoje, Baglady, Mamalgosi, Agatiszki, ShinySyl i Keendi, czyli wszystkie:) No ale jako uczestnik nie będę zdradzać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko wiem które jest moje i Baglady. Twojego się domyślam i chyba Robaczkowego tez, ale reszty nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie ciekawi, czyja jest fuksjowo-kobaltowa kuchnia. Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę dużo inspiracji, napewno wykorzystam coś z tego do aranżacji mojego pokoju. ; )
    najbardziej mi się podoba amarant i indygo w kuchni. : D

    OdpowiedzUsuń
  6. A czyje jest 2 od dołu? twoje Bastet?

    OdpowiedzUsuń
  7. erillsstyle: Jako, że swoje mieszkanie wynajmujemy ograniczyłam zmiany w nim do minimum - no może poza sypialnią. W nią akurat warto zainwestować ;). Resztę urządziłam dość prowizorycznie, łatwo nie było - wziąwszy pod uwagę fakt, że właściciel zostawił w mieszkaniu część mebli :], które kompletnie nie pokrywają się z moim gustem. Nie zmienia to jednak faktu, że nawet bardzo niewielkimi kosztami i małą ingerencją można każde mieszkanie uczynić "własnym domem". Każdy kto mnie odwiedza, bez większych problemów dostrzeże spójność pomiędzy moim stylem ubierania a "aranżacją" wnętrza. Chyba jednak za dużo tych Twoich dodatków żeby nie móc rzec o tym Twojej prywatnej przestrzeni, że je (w mniejszym czy większym stopniu) po swojemu zaaranżowałaś :).

    almaa: Baglady :)

    Anonimowy: Moje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba domyślam się, które jest czyje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysl moglabys stworzyc osobny blog o dekorowaniu i m.in. pokazywac na nim aranzacje mieszkan np. szafiarek :)

    a co ze zdjeciem o ktore kiedys pytalam? udalo Ci sie odnalzez u siostry? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja trochę nie na temat, mam nadzieję że mi wybaczysz ;)
    Pamiętam jak miałam założone dredloki. Napisz proszę ile miałaś sztuk na głowie. Zamierzam zamówić i zbieram informacje ;)

    Pozdrawiam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  11. krzesła serca są z pewnością Agatiszki:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bastet, ja tak trochę z innej beczki... Wiesz, że 7 sierpnia Erykah Badu zagra koncert we Wrocławiu? Może Cię to zainteresuje ;)
    Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wszystko się prezentuje. Pozdrawiamy.:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>