piątek, 17 czerwca 2011

Ciuch 3w1

Czasem fajnie jest odkopać nieopublikowane dotąd na blogu fotki ;). Zdaje się, że w tym zestawie chadzałam wczesną wiosną, zresztą i zimą nierzadko.
Kopertowa spódnica to jeden z najbardziej uniwersalnych ciuchów w mojej szafie. Wystąpiła już w roli turbanu oraz spódnicy na blogu. To jest trzecia wersja w jakiej ją nosze i zdecydowanie najczęściej przeze mnie praktykowana :). Mam jeszcze jedną taką spódnicę, którą również noszę na kilka sposobów. Podarowała mi ją Celina :). Ze względu na wzór i kolor przypomina mi zawsze o akcji humanitarnej Cisowianki ;). Może pochwalę się nią następnym razem.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

spódnica 3w1, turbanowa chusta: lumpeks
naszyjnik, drewniana bransoleta: Oh! Calcutta!
spodnie: Bershka
bluzka: H&M

11 komentarzy:

  1. Ta spódnica est rewelacyjna, ale najbardziej podoba mi się w zestawie fioletowo-czerwonym jako... spódnica :)

    PS. Nie organizujesz kursów wiązania turbanów? Próbuję, próbuję i nic :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 'nie' z przysłówkami piszemy łącznie...Czy Ty przypadkiem nie studiujesz filologii polskiej?

    OdpowiedzUsuń
  3. tinah: To nie byłby głupi pomysł z tym kursem. Jak pracowałam w sklepie indyjskim średnio co drugi dzień byłam proszona o demonstrację wiązania ;).

    anonimowy: a dziękuję za uwagę :). Zdarza się i najlepszym ;). Zwłaszcza jak się piszę notkę o 3 nad ranem :].

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja-jak zawsze.pozdrówka-aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ładne zdjęcia. Co prawda kolor skóry zbliża się do białego (nie wiem czy na żywo też tak masz), ale kolory świetnie wyglądają. Tak patrzę na swoje mieszkanie i ciuchy i brakuje mi kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz nadzwyczajnie KWITNĄCO...!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja, jak każda zresztą :-)
    Czy mogłabyś polecić kogoś kto fajnie i niedrogo zaplata warkoczyki w Krakowie ???
    na mail: joanna_w29@wp.pl
    Dzięki :-) Asia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny outfit! bardzo urzekł mnie kot ;)
    Zapraszam do odwiedzin po dłuższej przerwie:

    www.king-cock.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bastet, wyglądasz... Świetnie! Śledzę Twojego bloga od prawie dwóch lat i w tym momencie osiągnęłaś chyba szczyt swoich możliwości (choć mam nadzieję, że jeszcze nie nie raz powiem wielkie WOW:) Ostatnie stylizacje, w ogóle cała TY - to po prostu jakiś szał jest. Mam pewne podejrzenia, czym to może być spowodowane:) ale czekam na ewentualne oficjalne ogłoszenie:) Pozdrawiam ciepło,

    Gertruda

    OdpowiedzUsuń
  10. anhydryt: Na żywo nie jestem taka alabastrowa ;)

    Gertruda: Dziękuję za ten miły komentarz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>