sobota, 11 czerwca 2011

Czerń, turkus i pióra

Top pokazywałam na blogu już dwa razy (tu i tu). Bardzo go lubię, choć ujarzmienie jego "bombkowatości" bywa czasami kłopotliwe. Poniższy zestaw jest "prawie" identyczny jak ten pierwszy (te same spodnie), ale tym razem to piórkowe kolczyki grają w nim główną rolę. Noszę je ostatnio bardzo często, co by nie rzec, że wręcz z maniakalnym upodobaniem ;). Jako, że dredki się piorą na głowie turban. Żeby nie było tak nudo dodałam kawałek turkusowej "szmatki". I zrobiło się dzięki temu niemal elegancko :D.
Z racji tego, że moją niegdyś pustą ścianę z indyjskim ornamentem, która świetnie nadawała się do pozowania na stojąco, zasłania obecnie mebel muzyczny, musiałam poszukać sobie jakiejś innej :(. Póki co, lepszego miejsca nie znalazłam. Może przy okazji zabiorę się w końcu do obfotografowania mojego salonu ;).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

kolczyki: Diva %
top: Oh! Calcutta!
spodnie, pleciona torba, turkusowy kawałek materiału: lumpeks
narzutka: Stradivarius
balerinki: Colloseum

21 komentarzy:

  1. ohh, uwielbiam Cię ! świetny set, a poza tym cholernie podoba mi się Twoja fascynacja orientem, nie tylko jeśli chodzi o wystrój mieszkania, ale głównie właśnie ze względu na Twoją szafę. ja chyba nie dałabym rady utrzymać swojej w jednej upodobanej stylistyce. podziwiam i pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zestaw. Lubię Cię w turkusie:)
    ps.robisz zdjęcia z lampą, ze twarz taka "płaska" i prześwietlona?

    OdpowiedzUsuń
  3. setarte: Moje siostry twierdzą, że jestem zniewolona własnym stylem ;).

    Rzaba: Praktycznie nie używam lampy błyskowej. Na przeciwko tego łuku są drzwi balkonowe, które dają bardzo dużo jasnego światła. Ja lubię siebie w takiej nasłonecznionej wersji - nie widać wtedy moich atopicznych plamek na twarzy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! Ostatnio coraz piękniej wyglądasz:) i ten subtelny makijaż! zazdroszczę takiej pewnej ręki przy malowaniu kreski - makijaż wygląda perfekcyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! Te pióra nadają niesamowitego charakteru. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Bardzo lubię takie zestawienie kolorów!! Turkus jest dla Ciebie stworzony!

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię Twój styl. : ) i ukradłabym Ci kolczyki. ; >

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem zachwycona gwiazdą drugiego planu ;-) Napisz proszę jeśli możesz gdzie kupiłaś figurkę - popiersie

    Pozdrawiam :)
    Bea

    P.S Turkus to Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ! Moja mała córka powiedziałby "Rajuśku, ale odjazd... (z zachwytem)" Yhmmm.

    OdpowiedzUsuń
  10. kobieto nieziemska! dostałaś mego maila? płaczę w nim że torrentów z Somi brak i w ogóle... ech!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten turkus ślicznie wygląda na tle Twojej jasnej karnacji! :

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie i zachwycająco. kolor turkusu z Twoją bladą cerą wygląda onieśmielająco! muaaa :-.*

    OdpowiedzUsuń
  13. robaczek: mam nowy patent - maluję kreski pędzelkiem drugiej świeżości, czym sztywniejszy tym ładniejsze kreski wychodzą ;).

    Bea: Popiersie kupiłam w moim rodzinnym miasteczku Wieluniu :). Jakbyś jeszcze była zainteresowana naszyjnikiem afrykańskim to widziałam drugi egzemplarz na ul. Krakowskiej :).

    Madame de mode: Pamiętam jak kiedyś minęły mnie dwie małe dziewczynki i obie równocześnie wykrzyknęły: "-WOW!" Czyli, że wrażliwość estetyczna kształtuje się od pieluch ;).

    Merry: Dostałam :). Już nadrabiam zaległości.

    brosha: Moja skóra chyba odbija światło ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. oooo ale kolczyki!!! mam ostatnio fazę na pióra ;) i nie zazdrość krótkich spodni, bo na zdjęciach tylko tak dobrze wygląda, dzisiaj już musiałam się maskować :/ ale co tam, nie chce mi sie już tym martwić, szkoda czasu, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo inspirujący styl! Nie mogłam oderwać się od przeglądania starszych postów... Od teraz jesteś pod baczną obserwacją! Podziwiam Cię za to, że trzymasz się w jednej tonacji stylistycznej. Pasuje Ci!

    Zapraszam również do nas:
    www.unclichedtrio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie! lubię połączenie turkusu u czerni :D ahhh te kolczyki :P
    pozdrawiam. Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekałam na taki turban! :) Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. orientalnośc jest super, podoba mi się kolor turkusowy, to jeden z moich ulubionych :)))
    jmankowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bastet, moje kobiece moce magiczne mówią mi,że chyba spodziewasz się maleństwa.....:)Ty nic nie piszesz, ale Twoje ciało samo mówi radosną nowinę:) Nie pytaj skąd wiem...po prostu widzę:)
    dużo zdrowia, piękna,mądra kobieto. Kwitnij, żyj:)
    Morgana

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam podobne tyle, ze wieksze i fioletowe:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>