wtorek, 2 sierpnia 2011

Koci namiot ;)

To chyba już ostatnia kocia koszulka, której jeszcze nie pokazywałam na blogu i zarazem jedyna z całej kolekcji, w którą się jeszcze mieszczę. Po raz pierwszy odkryłam jedyny plus zadziwiającej rozmiarówki H&M divided. Rozmiar 34 wyglądał na mnie zwykle jakbym założyła na siebie 5-osobowy namiot z obszernym przedsionkiem. Jako, że przedsionek się stopniowo rozrasta jest szansa, że koszulka się na mnie kiedyś "opnie" :]. Juhu! A chciałam ją zwęzić kilka miesięcy temu. No cóż, tym razem cieszę się, że moje lenistwo wzięło górę.

Ps. Kilka osób pytało jak zaplatam dredki, że mi tak ładnie przedziałki na górze wychodzą. Szczerze mówiąc nie wiem jak ja to dokładnie robię. Zaczynam zawsze od karku. Tuż przy grzywce mam 11 dredków. Przedziałki są bardziej podłużne niż kwadratowe. Mam nadzieję, że komuś to pomoże :).

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

kocia koszulka, sandały, basic, biało-czarna bransoleta: H&M
Kolczyki: Diva
szarawary: indyjski

PS2. Czekałam na koncert Erykah Badu długie miesiące. Ogromnie żałuję, ale niestety nie mogę się na niego wybrać :,(. Wobec tego mam do sprzedania bilet. Koncert odbędzie się w najbliższą sobotę w Warszawie. Odbiór biletu w Krakowie. Gdyby ktoś był zainteresowany, proszę dać znać na maila (renifa@interia.pl).



22 komentarze:

  1. Ten kot na tej koszulce wygląda jak shit-zu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciąża służy, aj służy! :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna koszulka, a H&M ma faktycznie duże rozmiarówki. :)
    Świetnie wyglądasz z brzuszkiem, promieniejesz na tych zdjęciach. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz zachwycająco ! W każdym calu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta kocia koszulka!
    A co do dredków to chyba też będę musiała nauczyć się sama je wplatać.
    Bardzo mi się podoba klimat Twojego mieszkania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta kocia koszulka. ile właściwie masz bluzek z kotami?
    (szkoda że nie robią tak samo często koszulek z wiewiórkami.. buuu)

    OdpowiedzUsuń
  7. pamietam jak jakis czas temu pisłaś ze ogladasz się dziećmi w wózkach..A niedługo Ty bedziesz miała kochane maleństwo.Macierzyństwo to cudowna sprawa.To kochanie bezwarunkowe. Poczujesz to wkrótce po porodzie. Absolutnie wspaniałe uczucie !
    Az momentami zazdroszcze..

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie,uwielbiam Twoje klimaty! brzuszek slicznie rosnie,zdrowia życzę Tobie i dzidzi;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrycja Antonina: Jak dla mnie to rasowy Pers. Niespecjalnie przepadam za tą rasą, no ale kot to kot :). Mógłby być i zielony nawet ;).

    Rose, paaula: Dziękuję :)

    Catya V.: Straszne namioty szyją w tym H&M :/. Co ciekawe, rozmiarówka Divided dalece odbiega od działu Hennes.

    Słomiany Ogień, Vipera Onseni: Dzięki :)

    gryziolki: Jak dobrze liczę to moja kolekcja liczy 9 koszulek :).

    Nurrgula, Paulina: Dzięki :)

    Rzaba: Nie mogę się doczekać tego pięknego czasu :).

    Odpoczywalnia: Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba po raz pierwszy nie drażniła mnie Twoja muzyka- co więcej - poszukam więcej w takich klimatach^^

    co do kotów - też moja wielka miłość... niestety muszę poczekać na swój własny kawałek podłogi by poczuć obok siebie te rozkoszne mruczenie;)

    rzeczywiście - ciąża Ci służy - i oby służyła dalej! Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze
    Pozdrawiam

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. na pierwszym zdjęciu Twoja bransoletka nadała kotu przerażający wygląd pyszczka:) pięknie wyglądasz a koszulka już za chwilę będzie się pewnie opinać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz super styl;) a koszulka jest świetna


    pozdrawiam;)
    www.glamourkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha! Twój brzusio sprawia, że kociak bardziej na psiaka wygląda;) a dredki masz śliczne!
    Ps. wybierasz się na spotkanie szafiarskie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze gdy widzę zdjęcie kobiety w turbanie,kojarzy mi się z Tobą więc podsyłam linka,może się nada do czegoś?
    http://4.bp.blogspot.com/__QA94kRiTPY/TGBW7KaZDHI/AAAAAAAADU4/Ibf_9wvT2Xk/s1600/404890357_bbba1486e1_b.jpg
    Myślę,że te koszulki z założenia takie duże,jakby powyciągane..?Choćby rozmiar dekoltu to sugeruje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę wygladasz kwitnaco.który t.o tydzień?koszulka jest swietna ...idealna na brzuszek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana Bastet :-)

    Twój blog zainspirował mnie do założenia swojego własnego. Nigdy bym się nie spodziewała, że zacznę pokazywać ludziom w sieci co mam w szafie :-D

    Twojego bloga odwiedzam od dawna (co jakiś czas od ponad pół roku), ale jakoś nigdy nie napisałam żadnego komentarza. W sumie sama dziwię się dlaczego...

    Naprawdę podziwiam twoją umiejętność dobierania elementów stroju, czy też elementów wystroju wnętrza, którymi budujesz wokół siebie cudowny klimat- pełen radości i chęci życia.

    Ściskam cię i całuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Magda: Dzięki :). Nie wyobrażam sobie mieszkania bez kota!

    agg: A faktycznie, nawet nie zauważyłam :D

    Glamour Kate: Dzięki. Na przyszłość - nie zamieszczaj linka do bloga w komentarzu, bo wszyscy bez problemu trafią na niego klikając w Twój nick.

    ŻuŻu: Właśnie się dowiadywałam od Lemonki, co to za spotkanie. Niestety nie mogę obiecać, że się zjawię, choć bardzo bym chciała.

    Dorartthea: No tak, taki oversize ;). A turban turbanowi nie równy. Zdecydowanie bardziej wolę te o rodowodzie afrykańskim :).

    Fly into a passion: 18 :).

    Matrioszka: Ogromnie mi miło :). Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaraz będziesz mieć polowe za sobą ...to naprawdę cudowny czas....u mnie dobiega ku końcowi (38 ) i mimo ze już jest mniej cudownie ...to jeden z bardziej wyjątkowych okresów w moim życiu ....:):):)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>