niedziela, 1 stycznia 2012

Szczęśliwego Nowego Roku!

To był dobry rok, choć jego początek nie był dla mnie zbyt łatwy. Nie pytałam nigdy "dlaczego?" tylko "po co?". Odpowiedź przychodziła zadziwiająco szybko. Jestem wdzięczna losowi za te doświadczenia, bo uczą pokory wobec życia. Potem było tylko z górki :). Wiele pootwieranych drzwi udało mi się zamknąć. Cieszę się, że mam pewien rozdział swojego życia już za sobą i nowy otwierałam już pełna spokoju :).
Nowy Rok musi być tylko lepszy! Przekroczyliśmy ten magiczny próg czasowy pełni nadziei na lepsze jutro. W końcu już za moment będziemy witać nowe życie :), które przewartościuje wiele rzeczy. Nie wiem jaką matką będę. Czy najlepszą? Będę się starała być wystarczająco dobrą matką :).

Kolejny rok blogowania za mną. Cieszę się, że moja monotematyczność modowa jeszcze się nie znudziła i wciąż ktoś tu jeszcze zagląda i czasem skomentuje :). Mam nadzieję, że znajdę czas pomiędzy zmianą pieluch i wstawianiem kolejnego prania, żeby tu jeszcze się pojawiać i chudnąć na Waszych oczach (pobożne życzenie ;)).

Życzę Wam wszystkiego najlepszego w tym Nowym Roku! Doświadczeń, których nie da się kupić na żadnej wyprzedaży. Takich, które mają metkę z napisem "BEZCENNE!".




spódnica: lumpeks (1,60 zł :D)
top: lumpeks
bolerko: lumpeks
chusta: Oh! Calcutta!
kolczyki: Parfois
bransoleta: stragan przy Sukiennicach

16 komentarzy:

  1. Bastet najlepszego dla Ciebie w nowym roku, który będzie z pewnością dla Ciebie rokiem nowych doświadczeń,a szczególnie JEDNEGO NOWEGO DOŚWIADCZENIA:)
    mam nadzieję, że kiedyś wykażę się odwagą i kiedy Cię spotkam nie będę bała się do Ciebie podejść:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten rok maluje się jako wielka zagadka, wiele spraw ma się zakończyć i mimo, że niby ode mnie zależy sporo to nigdy nie wiadomo co za rogiem. Jednak to co ewidentnie czeka Ciebie w tym Nowym Roku ma na pewno etykietkę "BEZCENNE".
    Życzę jak najwięcej radosnych chwil w gronie powiększającej się rodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę zaglądala do Ciebie na pewno,uwielbiam niebanalnych ludzi o indywidualnym stylu. Mam nadzieje,zezaprezentujesz maluszka, jak tylko się pojawi;) Zycze Ci wspanialego roku,pelnego niespodzianek,ktorych kazdego dnia będzie Ci dostarczal maluszek. Trzymam kciuki za szczesliwe rozwiązanie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę miłego rozwiązania :) i żeby Dziecko było zdrowe. Mnie w tym roku też to czeka, tyle, że pod koniec maja/na początku czerwca :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego w nowym roku i na nowej drodze. jak najwięcej radości i pociechy z obu chłopaków - i małego, i dużego. A o odziedziczalność i oglądalność swojego bloga na pewno nie masz się co martwić. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moc noworocznych życzeń z Anglii ślę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku dla Ciebie, Mysza i dzieciątka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju,tutaj (na ostatnim zdjęciu)dopiero widać jaka już jesteś zmęczona ,ale i szczęśliwa;)

    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bastet, ślicznie wyglądasz!!!!! I wszystkiego najlepszego w Nowym Roku - dużo dużo szczęścia i wielu powodów do radości
    Ka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna przyszła mamusia! Nie mogę się doczekać momentu gdy pokażesz maluszka :) No i liczę, że jakieś zdjęcia będą właśnie :)

    Powodzenia w nowej roli!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, na pewno ten rok będzie wyjątkowy i zupełnie inny niż wszystkie dotychczas. Życzę Ci, Bastet, aby wszystko pięknie się układało:) No i powodzenia, to juz chyba bardzo niedługo?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. OOO, ja tu tak dawno nie zaglądałam (troszke mnie nie było), a tu takie wielkie/małe zmiany:). Życzęe całej Waszej trójeczce zdrowia i cierpliwości i żeby ten Rok był najlepszym ze wszystkich. Będę zagladać i czekać na rady dla młodych matek, przydadzą się za 2,5 miesiąca:). Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myśle, ze to naprawde niezwykłe, że byłyśmy z Tobą od samego początku ciąży. Każda z nas widziała jak rozkwita ¨To¨ życie w Tobie! Wierze, że wszystko pójdzie dobrze i już za jakiś czas przybędzie nam kolejnej oryginalnej blogerki! Wielka buźka :-.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam identyczną spódnicę i też z lumpa (no, z Armii Zbawienia, ale na jedno wychodzi ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję ogromnie wszystkim za życzenia :)).

    niezdrowy rozsądek: Zapewniam, że nie gryzę ;P.

    Astrid: W takim razie życzę znośnego 3 trymestru. Oj, ciężko bywa - przynajmniej ja tak swój znoszę. No i szczęśliwego i łatwego rozwiązania :)!

    Gośka: Matka Polka umęczona ;P.

    brosha: Blogera jak coś :D

    riennahera: Pokazywałaś na blogu? Bo nie pamiętam takowej ;).

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>