wtorek, 17 stycznia 2012

Słonikowa karuzela nad Gabrysiowe łóżeczko :)

W ostatnich dniach zajęłam się intensywną produkcją słoni. Wyhodowałam ich całkiem spore stado (11 sztuk) :).


Do ich wykonania wykorzystałam ścinki materiałów, które znalazłam w domu, w tym tkaninę od Natalii :). Reszta inwestycji to filcowe kulki, kawałek kolorowego sznurka i bambusowy patyk (40 gr). Dzwoneczki też miałam w swoich pudełkach ze skarbami (zostały mi po przeróbce którychś z kolczyków, a raczej ich odciążaniu ;)). Jak widać, w moim domu, jak w przyrodzie, nic nie ginie i prędzej czy później zostanie wykorzystane w inny sposób :).

Efekt końcowy prezentuje się następująco:





Pozostaje jedynie kwestia montażu pod sufitem (tato, pożycz drabinę i wiertarkę! ;)).


Ps. Zamówienia można kierować na maila ;).

No! Poszyłam, co miałam poszyć! Teraz mogę rodzić :).

33 komentarze:

  1. Jakie cudne :) Zazdroszczę Ci takiego talentu i przede wszystkim cierpliwości. Podejrzewam, że ja nie umiałabym nic takiego zrobić ;p Super :) Gdy Gabryś się urodzi to pewnie będzie zachwycony swoimi słonikami! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne i pomysłowe. pozdrawiam:) Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. zachwycająca jest ta karuzela. strasznie żałuję, ze nie zrobiłam takiej

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne!lepiej przyznaj się gdzie to zamówiłaś;)
    może zdradziłabyś przyszłym mamom krok po kroku jak wyczarować takie cudo:)wow

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne...

    Najbardziej fascynujące w tym wszystkim jest to, że zabawka zrobiona ręcznie, niskim nakładem kosztów i jaka... hm.. zdrowa. Bo zero plastiku czy gumy. No i wspomniana cena, za takie cudo w sklepie można dzikie pieniądze wywalić....

    Trzymam kciuki za poród i mega wielkich sił życzę skoro już aż tak przyszykowana jesteś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne <3 sama chętnie bym takie u siebie w pokoju powiesiła mimo tych 18 lat na karku :-)
    vege

    OdpowiedzUsuń
  7. bastet cholera jasna!wchodzę tu codziennie i mam nadzieję zostawic gratulację a tu dalej nic!
    ok karuzela cudna ale poszyłas juz wszystko to zbieraj sie teraz do szpitala!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie ci to wyszlo ale przeczytalam nie sloniki ale staniki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. karuzela wyszła pięknie ; ) to teraz czekamy na Gabrysia ;) !!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne!!! lekkiego porodu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna rzecz! Gratuluję pomysłu i cierpliwości do wykonania :) Gdzie kupiłaś takie filcowe kuleczki i jaki jest ich koszt?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem karuzelki! Trzymam kciuki za Ciebie i synka! asiu

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za wszystkie ochy i achy pod adresem mojej pluszowej hodowli :))

    Anonimowy z 10:54: Heh, kto wie, czy jakiegoś interesu karuzelowego nie rozkręcę, więc raczej nie podzielę się patentem ;P.

    Ania, Aninimowy z 12:11: Już szłam z walizkami do szpitala dzisiaj, ale jednak mnie odesłali ;).

    sabba: głodnemu chleb na myśli ;P

    Sh: kulki z pasmanterii - 60gr za sztukę :).

    OdpowiedzUsuń
  14. No to Gabrys bedzie mial najpiekniejsza karozele pod sloncem... Szczerze nie przepadam za takimi rzeczami bo sa i wyladaja tandetnie ale twoja jest bopska!

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudna, naturalna i te kolory słonikowe turkusowe. och i ach:) piątka z plusem. A Gabryś zapewne czeka na słońce.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna! przecudowna! napatrzyć się nie mogę na nią! ;)
    Eh, to prawda, jak dużo dziewczyn już pisało, codziennie wchodzę tu i na fejsa i sprawdzam, czy aby nie ma zdjecia Gabrysia, gratulacji czy coś, i zawsze mam nadzieję, że to 'już', kiedy nie dodajesz długo wpisów ;D A Ty zamiast rodzić, to szyjesz! ;D
    Z ciekawości zapytam, ile liczyłabyś sobie za taką karuzelę? ;D

    M.

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetne! już sobie wyobrażam ile zaoszczędziłaś gdybyś miała kupić gotową karuzelę, tym bardziej teraz kiedy wszystko dla dzieci tak strasznie drogie jest. naprawdę rewelacyjne są te słoniki, zazdroszczę Ci talentu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. aurin: Może na Dzień Babci ;)

    M.: Co zrobić, zdaje się, że Gabryś odziedziczył po mnie niepunktualność ;) (to niestety u nas rodzinna przypadłość ).
    A z ceną karuzeli - się zastanawiam. Wszystko zależy od tkanin. Ja wykorzystałam swoje, ale na drugą taką niestety już nie mam ani 3cm2 :/. Jeśli znalazłabym coś fajnego za niewielką kwotę w lumpie, co można by wykorzystać do produkcji zwierzyńca wszelakiego (słonie, ptaszki, wielbłądy (?)) to myślę, że min. 50 zł, bo to jest trochę roboty. Uszy, oczy, ogonki - wszystko ręcznie przyszywane. Generalnie zabawa na 2-3 dni :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak za takie cudo, to bardzo przystępna cena ;)
    Pozdrawiam i życzę szybkiego rozwiązania ;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  20. no naprawdę, zdolniacha z Ciebie:) podziwiam. jeszcze bym poprosiła o zdjęcia Gabrysiowego kącika w całości (no i z niecierpliwością czekam na lokatora!)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziś byłam w moim ukochanym http://indiska.com/ i widziałam właśnie takie same słonie i pomyślałam o Tobie! Twoje słonie są fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne słoniki. Piękne to i oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna karuzela:)
    Czekamy na wieści o narodzinach Gabrysia:)
    Powodzenia na porodówce - jeśli jeszcze jesteś w domu. Mnie się udało urodzić w niedzielę:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No Bastet, ja już z Tymoteuszkiem w domu:) Urodził się dokładnie 17.01. A jak tam Twój Gabryś?

    OdpowiedzUsuń
  25. no to ciotka narodziłaś czy nie? Jak tu cisza to chyba Basted narodziła tech potomków :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie piękne!
    Jej... rozmarzyłam się! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna rzecz. Świetny pomysł, szlachetne materiały, staranne wykonanie. Nie to co plastikowy różowy ćwierkający szajs ze sklepu.Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. słonie są cudne! Patrząc na zdjęcia już wiem jaki jest najpiękniejszy wg mnie pokój dla dziecka. : ) jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>