poniedziałek, 14 maja 2012

"Kobiety z plemienia matek-szafiarek"

... jak to ładnie Antica określiła :). W sumie słowo "szafiarka" zaczyna mnie już, delikatnie mówiąc, gryźć jak niektóre bluzkowe metki, ale mniejsza z tym ;). 
Chyba nie ma dnia, żebym z Magdą choć dwóch zdań na fejsie nie zamieniła. Wiadomo, trzeba sobie pomagać w podsyłaniu linków do aukcji z maxi kieckami ;). Pewnie gdyby nasze miasta leżały od siebie rzut beretem to spotykałybyśmy się i co tydzień, no ale niestety, aż tak kolorowo nie jest. Na szczęście dajemy radę podtrzymywać małą tradycję naszych spotkań. Już nawet nie liczę, które to z kolei :D. Może niedługo to ja zawitam do Wawy. Zaproszenie od Robaczka już mam, więc czuję się podwójnie zobowiązana :). 

Tymczasem w Grodzie Kraka niefortunnie postanowił spaść deszcz (Karramba!). W związku z powyższym Smok Wawelski musiał obejść się smakiem. Atrakcji i tak nam nie zabrakło (o tym następnym razem). Od ich namiaru Tolkowi usnęło się w tramwaju 2 przystanki przed końcem podróży. Nie trudno się domyśleć, że w drodze do mojej hacjendy przybyło Magdzie "paru" kilogramów dodatkowego bagażu ;). Z Gabrysiem Tolek bardzo się polubił. Szkoda, że nie słyszeliście jak śpiewał mu piosenki :D! Kto wie, czy po naszym spotkaniu nie zacznie dopraszać się o rodzeństwo ;). Gabrysiowi na pewno by się przydał taki Tolkowy braciszek :). 
Po małej sjeście dołączyła do nas Celina z Biszkoptem i moja mała dziupla zamieniła się w domowe przedszkole :). Nieoczekiwanie zza rusztowania zaświeciło słońce, więc (ku uciesze mojego męża i kota) wyszłyśmy z  młodzieżą na krótki spacer. Powiem Wam, że ujrzawszy dziki pęd chłopaków w kierunku placu zabaw i serię upadków na mokrej trawie trochę się ucieszyłam, że Bryś jeszcze jakiś czas będzie nielotem. Jak sobie pomyślę jak to będzie za 2-3 lata to... no, ale dzięki Bogu mam jeszcze trochę czasu żeby się na to przygotować, o ile w ogóle można ;).












fot: ja :)



fot: Baglady

maxi, sandały, torba: lumpeks
kurtka, chusta na turban: Tomex
kolczyki: Reserved



Gabryś dołączył do grona szczęśliwych posiadaczy kultowej żyrafki Sophie :). Tolek, jak na przyszywanego braciszka przystało, co chwilę mu ją przynosił :).


a moją maxi kieckę znacie z tego wpisu - igłą i gumką 

fot: Mysz


16 komentarzy:

  1. No to odbył się prawdziwy rodzinny, dwupokoleniowy zjazd! Miło mi, że moje wymysły na coś się jednak przydały. Zapytam jeszcze, bo mnie ciekawość piecze, czy prezent, przekazany na ręce Magdy, też ma szansę na sukces? ;) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za upominek :). Mam naszyjnik, z którym się świetnie skomponuje - efekty niedługo na blogu!

      Usuń
    2. Bardzo mi miło. Polecam się na przyszłość. :)

      Usuń
  2. Zakochałam się w tych zdjęciach. Są tak strasznie pozytywne i przyjemne... ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Gabrysiem na brzuchu trochę ciężko robi się zdjęcia, bo się wierci ;). Na szczęście coś się udało wybrać do publikacji :).

      Usuń
  3. super spotkanie:)
    i rewelacyjna chyba ta kieca z ostatniego zdjęcia.

    A nasz mały ma już dwa tygodnie:) Próbujemy go wsadzać do chusty, ale jeszcze nie idzie najlepiej. Mam nadzieję, że się przyzwyczai;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tak właśnie zaglądam codziennie do Ciebie w oczekiwaniu na jakieś wieści ;P Gratulacje w takim razie i oby się dobrze chował! Przyzwyczai się, zobaczysz :D!

      Usuń
    2. dziękuję za gratulacje i miło mi że zaglądasz;)
      Dopiero tydzień temu wyszliśmy ze szpitala, ogarniamy się trochę i blog odżyje;D

      Usuń
  4. Naprawdę super się na was wszystkie patrzy. Chciałabym spotykać na swojej drodze takie fajne kobiety,a przede wszystkim tak rozsądne matki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Synu będzie niepocieszony, kiedy dowie się, jakie spotkanie go ominęło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na ostatnim zdjęciu obie macie KAPITALNE maxi!!

    OdpowiedzUsuń
  7. przeurocze są te zdjęcia :D dosłownie ogląda się, ogląda i cały czas człowiek się usmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jesteście piękne! dzieciaczki fajne:D

    OdpowiedzUsuń
  9. żeby więcej było mam, którym chce się TAK wyglądać:) Mega pozytywnie i kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały blog :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>