niedziela, 8 lipca 2012

Błękitna laguna

Pogoda ostatnimi dniami iście tropikalna! Próba sklecenia kilku sensownych zdań bywa w tym momencie dość problematyczna ;). Chyba mi już synapsy czy tam komórki jakieś zaczynają szwankować. Staram sobie radzić z upałami na swoje sposoby. Wyspy Kanaryjskie mogę zwiedzać jedynie palcem po mapie, toteż chociaż strojem chciałam sobie zrekompensować niemożność wczasowania w tamtejszych szerokościach geograficznych. Może mnie przynajmniej fala orzeźwienia zaleje od tych błękitno-turkusowych kolorów ;). 






Kopnął mnie wreszcie zaszczyt poznania osobiście Marishki - twórczyni cudnych etnicznych naszyjników, o której pisałam Wam kilka postów temu. Gdyby nie ten upał (co widać po mojej spieczonej twarzy ;)) to pewnie siedziałybyśmy tam do późnego wieczora. Przy okazji przypomniałam sobie jak wygląda Rynek w Krakowie, na którym ostatnio byłam tak dawno temu, że nawet nie pamiętam ;).





maxi kiecka, pasek, chusta na turban: lumpeks
top: Oh! Calcutta!
kolczyki: Diva
bransoletka: indyjski
torebka: własnoręcznie uszyta :)
sandały: Pimkie

chusta: Indio Gold-Rubin


8 komentarzy:

  1. moja imienniczko. 'błękitna laguna to kolor moich ścian nowych w przedpokoju ;ppp

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam turkus. Tobie w nim bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w tych turkusach,a Gabrys jak rozkosznie grubasny!

    OdpowiedzUsuń
  4. oh, co za sukienka boska!
    dziekuje, zes przedstawila jakis czas temu Pania Marishke. Tak bardzo chcialam taki naszyjnik masajski, az tu nagle znajduje poprzez Twoj wpis wykonawczynie takichze cudeniek. W ogole bardzo przemila osoba, musze podkreslic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiało orzeźwiającym chłodem... Przepięknie! A z nagim Gabrysiem to już zupełnie Africa-Mamma. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz w tym błękicie! Pasuje do oczu i szlachetnej bladości:)
    A w chuście nie jest Wam za gorąco? My na czas upałów sobie odpuszczamy noszenie

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tropiki w moim wydaniu (i skandynawskiej zawieruchy) to jedynie stan umysłu ;-.P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor twoich oczu ładnie współgra z niebieskim

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>