poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Meloman ;)

Jak ten czas szybko leci! Jeszcze nie tak dawno temu był taki malutki, kruchy i bezbronny. Jadł, zużywał kuriozalną ilość pieluch, spał  i rósł (jak smok) ;). Chyba ta ostatnia pozycja wprawiła mnie w największe zdziwienie -  praktycznie co tydzień zauważałam, że ubranka robią się znów ciasne. Ciężko mi uwierzyć w to, że minęło już ponad pół roku. Siedzi, stoi, zębów nadal brak. Nie można go spuszczać ani na chwile z oka. Ciekawska istota! Zaczyna już pokazywać swój charakterek ;D. Czasem zastanawiam się, kim będzie w przyszłości. Może melomanem, jak jego dziadek? 













Fotografie - mama, czyli ja :)

Gabrysiowa garderoba: lumpeks

13 komentarzy:

  1. Boże! Jakie ma piękne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeeju ten strój smoka po prostu jest super :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcie, to jak przygryza słuchawki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleee słodziak :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gabryś ma piękne oczy! przystojny człowiek z Twojego Syna jest ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Az nie da się przestać patrzeć w jego oczy:)A Mama jako fotografka - bardzo zdolna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne ujęcia i świetny pomysł na sesje. Widać Gabrysiowy charakterek :)
    Ale najbardziej mnie rozczuliło smocze wdzianko <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pół roku i już stoi:O No to niezły czort Ci się udał;)
    Mały ma piękne oczy i w ogóle cały jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny jest, i do Ciebie bardzo podobny;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te oczyyy... :)
    Jak ten czas pędzi... po dzieciach to widać najbardziej... dopiero co tłumaczyłam Nelce, że będzie starszą Siostrą a tu za 9 dni moja Inga skończy pół roczku... :) mam wrażenie, że czas za szybko ucieka, każdego dnia dziecko uczy się czegoś nowego i co dzień staje się coraz bardziej samodzielne :)
    U nas już są 2 zęby, przed skończeniem 5 miesięcy wyszły, prawie dzień po dniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o, mój synu też lubował się (i nadal lubuje) w słuchaniu muzyki przez słuchawki. też ma taką sesję słuchawkową :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny synek! świetne zdjęcia :) prawda to, maluchy rosną w zastraszającym tempie, mamom czas przecieka przez palce...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>