poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Wyniki konkursu JELP

Troszkę się przeciągnęło w czasie wyłonienie zwycięzców, za co ogromnie przepraszam. Przyznam szczerze, że dawno takiego ubawu nie miałam, czytając komentarze! Zaśmiewałam się z nich z mężem przed spaniem, popołudniami z teściową, popijając herbatkę. Odebrałam też kilka telefonów od rodzinki z informacją, że siedzą, czytają i boki zrywają :D! Absurdalność niektórych "dobrych rad" przeszła nie tylko moje wyobrażenia! Wiadomo, że pewne informacje trzeba jednym uchem wpuszczać, a drugim wypuszczać. Ale myślę sobie, że może to i dobrze, że jest ten koloryt lokalny rodzimych zabobonów i wierzeń. Matki mają się  przynajmniej z czego pośmiać i oplotkować z innymi matkami ;). 

Wyłonienie 5 najciekawszych wypowiedzi z tak ogromnej puli było niezwykle trudne. Musiałam się poradzić kilku osób, gdyż sama nie potrafiłam dokonać selekcji ;). A oto zwycięzcy:

1. MiLi9
2. Jagodawitch
3. zabcia09
4. A-good-buy
5. mamaTA16

Wszystkie wypowiedzi można przeczytać TUTAJ, do czego zachęcam ogromnie - poprawa humoru murowana :D!

Serdecznie gratuluję w imieniu swoim i organizatora konkursu - firmy JELP!
Z powyższymi osobami skontaktuję się mailowo, aby szczęśliwie dotarły do nich zestawy nagród. 





3 komentarze:

  1. Ogromnie dziękuję! :)
    Bardzo się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również gratulacje :)

    Fajny masz blog , obserwuję ! :))


    Zapraszam do mnie - wejdź ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>