poniedziałek, 24 września 2012

Zaturbaniona torebka w wersji zimowej ;)

Od kilku dni pukam w żebra grzejnika. Przykładam ucho do rur, ale ciągle odpowiada mi mrożąca cisza. Fakt, że wywlokłam z szuflady ciepłe skarpetki oraz siedzę w dwóch bluzach potwierdza najgorsze - zima się zbliża. Brrr...

Z tej okazji postanowiłam sobie uszyć zaturbanioną torebkę w wersji zimowej. Sporo czasu zajęły mi poszukiwania odpowiedniego gatunku bawełny.  Zjeździłam pół Krakowa, żeby wreszcie znaleźć taką, której gramatura mi odpowiadała. 

Pozostało jedynie oddelegować dziecię do spania i wziąć się do roboty!  
Będę skromna - dumna jestem z tej torby niesłychanie! Odcienie na aplikacji pięknie ze sobą współgrają, a wzory na tkaninach przywodzą mi na myśl marokańskie mozaiki. Kiedy kończyłam zawiązywać ostatnie supełki na nitkach, w mojej "kuchennej pracowni" robiło się już prawie jasno. Zaturbaniona pani spojrzała na mnie szlachetnie i dostojnie spod swojej zalotnej rzęsy ;). Choć moje powieki drgały ze zmęczenia to jeszcze zanim znalazłam się w łóżku dokonałam  przeprowadzki całego torebkowego pierdzielnika do mojej nowej torebki ;). Taki ze mnie twórczy oszołom ostatnio ;). 

Voila!








14 komentarzy:

  1. Świetna robota, podziwiam też zapał. Pasja potrafi sen odebrać. Ale teraz, kiedy to czyta i podziwiam, Ty pewnie śpisz. Synek Ci daje nadrobić senne zaległości? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW, Bastet sliczna ta torba wyszla!
    Zdolna dziewczyna z ciebie.
    Pozdrawiam
    Kamilla

    OdpowiedzUsuń
  3. Słusznie jesteś dumna- kolory perfekt, aż czuć powiew gorącego pustynnego wiatru w ten zimny, mokry i ciemny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci to wyszło, ale nie daje mi spokoju ten róg nad nosem. To są rzęsy, drugi nos czy po prostu róg?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie kiedyś wyszyję na torbie jednorożca to dam Ci znać ;].

      Usuń
    2. swoją drogą taki jednorożec wyszyty na torbie byłby świetny

      Usuń
  5. wygląda jak rzęsy ;p cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna,uwielbiam szmaciane torby!

    OdpowiedzUsuń
  7. torba jest super, świetny pomysł i realizacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie: transsexualtsar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna :) No przepiękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja Droga... :)))
    Ostatnie dni miałam bardzo zajęte - przypadkiem trafiłam na Twój blog i gorączkowo, każdego dnia do niego zaglądałam... przeczytałam i OBEJRZAŁAM już prawie wszystko - jestem zachwycona...
    Musisz być bardzo niebanalna dziewczyną, z dużą wyobraźnią... Ciuchy masz świetne, niektóre niemal doprowadziły mnie do garączkowej ekstazy... Świetne zestawienia!! Będę wpadała jeszcze do Ciebie.
    Kolorowe turbany - cudnie!
    Zachwyt, zachwyt, zachwyt... !!!
    :)

    Ew...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>