wtorek, 16 października 2012

Jesień, jesień, jesień, ach to ty!

Choć jestem istotą bardzo ciepłolubną i na upały narzekać nie zwykłam, to zdecydowanie jesienne aura bardziej odpowiada mi pod względem kolorystycznym. Złamane pomarańcze, ceglaste czerwienie i rudości kocham nad życie! Mój aparat zdaje się dużo mniej, bo jakoś nie do końca potrafił się z nimi dogadać ;].  
Niewiele nowych ciuchów pojawiło się ostatnio w mojej szafie. Pracująca Matka-Polka nie ma kiedy odespać, a co dopiero latać po sklepach ;]. Przy raczkująco-chodzącym dziecięciu cenię sobie najbardziej wygodę, toteż obecnie alladynki są u mnie w najczęstszym użyciu. Jako że powiewa ostatnio chłodem, czasem nawet bardzo konkretnym, zaopatrzyłam się już w ciepłe legginsy. I w takim oto opakowaniu ze spokojem czekam na zimę :). 










i mały dyniowy bonusik ;)



fot. by brat Piotr and Mysz :)
szarawary: Koko design
ceramiczna biżuteria z Kolumbii: Koko design
top: Primark
narzutka, koturny: Tomex
pasek (lata temu): New Yorker

15 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz, bobas słodki :)). Może i Matka Polka, ale wyglądasz naprawdę świetnie, sama bym chciała tak wyglądać jak kiedyś urodzę :D.



    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na konkurs, do zgarnięcia Stylowy Naszyjnik Vintage - stare złoto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez uwielbiam jesienna palete barw, samą jesien tez lubie. wyglądasz swietnie, macierzynstwo bardzo Ci sluzy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szarawary są po prostu śliczne, reszta stroju pięknie je podkreśla.
    Fajny cętkowany Kociak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy to tylko mi się tak zdaje, ale chyba ciąża dodała ci urody zarówno na twarzy jak i figurze - jakaś taka ciekawsza jesteś (nie żebyś wcześniej była nieciekawa, co to to nie:)) Buciki małego zjawiskowe! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh,jesień... widzę, że nie tylko ja witam ją drewniano-ceglaście :D Ależ dyyynia, wspaniała!Podzielam brak snu,chociaż ty na niewyspaną nie wyglądasz.Przepiękne zdjęcia!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog! twoj styl jest nie samowity, przyciaga oko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Daga promieniejesz bez dwóch zdań! :)
    te jesienne kolory, ta taka brązowo pomarańczowa aura pięknie współgra z Tobą.. no typowa Pani Jesień jesteś! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, nie było mnie tu jakiś czas a Ty już schudłaś po ciąży :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. o jakie piękne etno! Idealnie pasuje do Twojej urody:)

    OdpowiedzUsuń
  11. te zdjęcia są przepiękne! jestem pod wrażeniem! bardzo pasuje Ci taka kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawie wyglądasz. świetny wzór na alladynkach! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :-). Rewelacyjny zestaw i rewelacyjny wygląd. No i ciekawy pomysł jak nosić szarawary w chłodniejsze dni ;-).

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>