wtorek, 20 listopada 2012

Kailu.pl

Że do Koko design można wchodzić i wychodzić z zawiązanymi oczami to już wiecie ;).
Dziś o jeszcze jednym miejscu, tym razem w sieci, w którym zakupy można robić w ciemno :). Odkryłam ten sklep kilka lat temu. To właśnie z niego pochodzą moje pierwsze szarawary :). KAILU, bo o nim mowa, powstało z pasji podróżowania i tworzenia rzeczy hand-made. Ewelina - jego założycielka, którą w końcu miałam przyjemność poznać :), przywozi wszystkie skarby z odległych zakątków świata. Orientalne ubrania są przez nią osobiście wybierane, dlatego są to rzeczy bardzo wyjątkowe. Oprócz oryginalnych ubrań w sklepie kupić można również biżuterię, w tym kolczyki robione przez Ewelinę, torebki oraz inne gadżety.

Jako że zmarzluch ze mnie straszny moim ostatnim kailowym łupem padły ciepłe sztruksowe alladyny (kto by pomyślał, że takie istnieją ;)) oraz przytulna (również sztruksowa) bluza z kominem. Alladyny mają jeden bardzo praktyczny detal, a mianowicie całkiem sporą kieszeń z przodu, która z powodzeniem pomieści paczkę chusteczek i komórkę :). Jakże mi tego brakowało w moich pozostałych pantalonach!

Na mojej głowie dredki wykonane przez bardzo zdolną Agaaf. Polecam serdecznie jej Dreadrocksowy profil na fb :).







fot. by Mysz :)

Alladyny, bluza: Kailu.pl
chusta: Orient express
buty: lumpeks


10 komentarzy:

  1. swietna bluza,wygląda na bardzo cieplą. kieszonki na spodniach me oko nie dostrzeglo,ale calosc jest bardzo fajna i taka nietypowa,nawet jak na Twoj styl;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie mogę się doszukać takich pasujących do alladynek butów na zimę, zazdroszczę Twoich ;D
    no i cudna torba ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko jest piękne ale najbardziej spodobała mi się torebka. Własnoręcznie uszyta? Jestem pełen uznania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko fajnie, tylko na moje oko to nie jest żaden sztruks. Sztruks charakteryzuje się prążkami, które na Twich ubraniach nie występują. Obastawiam, ze to jest welur/aksamit. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam osoby, które odziewają się tak barwnie i oryginalnie jak Ty :) Zachwyca mnie także Twój makijaż, bo ja takiej idealnej kreski (eyeliner?) nie potrafię sama sobie zrobić a wizażystką jestem :P
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stylizacje. Będę zaglądała tu częściej ;) Ja dopiero zaczynam, jeśli masz ochotę zapraszam do mnie http://give-me-fashion.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno chciałam kupić jakąś bluzę w Kailu tylko szkoda, że mają małe rozmiary. Przy moim 44 mogę sobie pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam od nich malowane szarawary, są super ;) a ostatnio sztruksowe uszyłam sama w pięknym turkusowym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle kocham Twoje turbany :D jesteś dla mnie potwierdzeniem tego, że Polki naprawdę potrafią wyglądać super orginalnie :D rewelacyjnych stylizacji wcale nie trzeba szukać za granicą :D dodaję do obserwowanych na http://cat-lovers-girls.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>