czwartek, 6 grudnia 2012

Plecak w stylu etno

Pochwalić się chciałam, czym to się moje ręce zajmowały przez ostatnich kilka wieczorów. Taki oto zaturbaniony plecak wydziergałam ;). W sumie nie spodziewałam się, że tyle zabawy będzie z tymi wszystkimi metalowymi gadżetami. Nawet młotek poszedł w ruch! Po przyszyciu podszewki oświeciło mnie, że nie zamontowałam magnetycznego zapięcia  i przez taki drobiazg musiałam pruć i zszywać sporo od nowa :@. Eh, co ja się naprułam (i naklęłam) w tym roku to moje ;)! Pracy przy plecaku było od groma. Dodatkowo usztywniłam dno i klapy. Z efektów końcowych jestem bardzo zadowolona! Tadam :D!


















11 komentarzy:

  1. jak ja bym takie cudo zrobiła - skakałabym ze szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny plecak:) Bardzo stylowy;] Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem! Brawo brawo! Plecak jest piękny. Ostatnio właśnie się zaopatrzyłam w plecak - idealna rzecz przy chustowaniu ;) (chociaż ostatnio byłam w Krakowie i po paru godzinach zwiedzania z młodym z przodu i plecakiem z tyłu, potrzebowałam masażu;) )

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam już na Facebooku, jest przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny,jestes bardzo zdolna! u mnie materialy leżą,maszyna stoi,ale jakos czasu nie ma,by się za coś zabrac. a i pomysly w pośpiechu dnia tez nie chcą do glowy wpadac;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie kiedykolwiek dostępny w 'sprzedaży'? Jest piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można pytać o szczegóły via bastetdesign@interia.pl ;).

      Usuń
  7. podobny plecaczek marzy mi sie od dawna! od kiedy mozna skladac zamowienia?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwij się na maila (bastetdesign@interia.pl). Zobaczę, co mogę zrobić w tym temacie :).

      Usuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>