sobota, 5 stycznia 2013

Mama Africa

Motyw zachustowanej mamy chodził za mną dość długo. Kilka wieczorów ślęczałam nad samymi szkicami. Sama nie wiedziałam w jakiej formie wykorzystać gotowy projekt aplikacji. Miałam w zanadrzu drewniane rączki, ale stwierdziłam, że chyba jednak potrzebuję prostej i praktycznej torebki zakładanej przez szyję. W sam raz na spacery z dzięcięciem oraz na wizyty w przychodni :). Wyszycie aplikacji było dość drobiazgowe i jej wykonanie zajęło mi dużo więcej czasu niż sądziłam (zwłaszcza przeciąganie nitek na drugą stronę). Efekt końcowy przerósł moje oczekiwania! Nieskromnie przyznam, że chyba całkiem minęłam się ze swoim powołaniem ;).
Czekam jeszcze tylko na wiosnę, żeby się odziać bardziej pod kolor torebki ;).





A tu jeszcze jeden wzór zaprojektowany dla mojej znajomej :).








 Ps. Dla moich facebookowych fanów ogłosiłam właśnie torebkowy konkurs. Zachęcam do polubienia i nadsyłania prac :).

23 komentarze:

  1. Zdecydowanie minelas sie z powolaniem,oba wzory są fantastyczne,niepowtarzalne,oryginalne! Zadziwia detalizm i starannosc wykonania, po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. są piękne, przeciąganie nitek to na pewno nie jest moje ulubione zajęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezaprzeczalny talent masz i już :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś jako nastolatka nosiłam takie torby, teraz już niestety nie ale wyszły naprawdę ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze prawisz - minęłaś się z powołaniem :D ja już obmyślam aplikację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiej maszyny do szycia używasz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Są przepiękne, obie! Ależ bym taką chciała...

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka wyszła cudowna :) Już od dłuższego czasu obserwuję twojego bloga, jednak do tej pory nie miałam śmiałości napisać komentarz. Jesteś naprawdę inspirującą kobietą, podoba mi się twój styl, bardzo do ciebie pasuje. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! no trzeba przyznać, że szałowe, zwłaszcza dla mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczę! Zwłaszcza drugi wzór bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne! napatrzec się nie mogę, kilka razy przewijam sobie bloga:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne torebki, jak będziesz miała kiedyś jakieś z motywem muzycznym to daj mi znać. Zapraszam na www.kamilakoscielniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny motyw, śliczne torebki.

    Obserwujemy?

    www.POLINEFASHION.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Bastet, czytam Cię od lat, i z każdym postem coraz bardziej mnie inspirowałaś- a to turbanem, a to sukienką. Ale te torby to jest dopiero coś. Jesteś torebkowym geniuszem! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bastet wsytydz sie !!!!! ja rozumiem ze torby torbami ale zaraz sie styczen skonczy i co zostawisz nas z jednym wpisem?????
    poza tym Gabrys skonczył rok:-D juz rok!!!! moze by jakis wpisik o Nim? do czego sie nie mozesz przyzwyczaic w macierzynstwie jak sobie radzicie na codzien i takie tam..zreszta co ja ci bede pisac o czym ty masz pisac:-D pisz co chcesz ale pisz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,

    mama pytanko, a gdzie zniknela muzyka z Twojego bloga? i czy jest nadzieja, ze
    jeszcze tutaj bedzie???

    Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  17. Bastet, powiedz mi proszę bo mnie ciekawość zżera: czy Ty (prawie) codziennie chodzisz w turbanie?

    OdpowiedzUsuń
  18. Wpadłam przypadkowo i chyba zostanę na dłużej :) Podoba mi się Twój blog :) Torby super !

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>