niedziela, 17 marca 2013

Makatka z kieszonkami w stylu etno

Przed najmłodszym członkiem rodziny nic się ostatnio nie da ukryć. Fajnie mieć wszystko w zasięgu ręki, zwłaszcza rzeczy codziennego użytku (np. pastę do butów ;)), ale niestety okazuje się, że bywają one wówczas w tak samo częstym użyciu (ofkors w innym celu ;)) wyżej wymienionego. Pojemność najwyższych półek w naszym mieszkaniu została już wyczerpana w zupełności, toteż na gwałt szukałam pomysłu na rozwiązanie tego problemu. Dumałam niedawno na co by tu swoje afrykańskie tkaniny przeznaczyć i wtem (sasasa) zapaliła mi się żarówka! Makatka z kieszonkami! No ba! Co to dla mnie ;). Przypomniało mi się, że mam gdzieś jeszcze kawałek czerwonej bawełny, która cudnie skomponowała się z czerwono-zielonymi maziajami. Wycięłam wszystko pięknie, lekko usztywniłam, zszyłam i jest :D! Docelowo organizer wisi w korytarzu przy lustrze, ale kiepskie tam oświetlenie, więc wybaczycie, że na potrzeby lepszej prezentacji pozuje gdzie indziej ;).






      

5 komentarzy:

  1. Jesteś mega zdolna! Uwielbiam twoje prace w każdym calu, ale brakuje mi ogromnie Twoich stylizacji... Przez tyle czasu tak bardzo mnie inspirowałaś! Mam nadzieję, że przyjdzie taki dzień, w którym znów regularnie będziesz dodawała swoje stylizacje, które zawsze były niesamowite. Całuję ciepło. M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes bardzo zdolna, pieknie wyszlo, bardzo starannie i z dbaloscia o detale. Moze warto pomyslec o szyciu tego typu rzeczy na szeroka skale?

    OdpowiedzUsuń
  3. Makatka prezentuje sie wspaniale. Wlasnie zmagam sie z tym samym problemem - ciekawskimi raczkami dziecia, takze dziekuje pieknie za tak fantastyczny pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo :)

    Moda i wystrój wnętrz w skandynawskim stylu - zapraszam :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła bardzo fajnie:) Podglądam Twoje torby na fb:) Świetne są. Pozdrawiam ciepło - Majka:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>