poniedziałek, 22 kwietnia 2013

To the moon and back





Natrafiłam przypadkiem na powyższe zdjęcia w sieci i zakochałam się w księżycowej galerii na ścianie! Postanowiłam podrążyć temat i znalazłam jeszcze trochę inspirujących fotografii z tym motywem.




Dwie duże czarno-białe fotografie z fazami Księżyca wprowadziły fajny kontrast do tej dość minimalistycznej sypialni.





Zamiast zdjęć można na ścianie powiesić mapę albo wykorzystać własne zdolności manualne.






Dla tych, którzy chcieliby postawić własną stopę na Księżycu projektanci zaproponowali kilka... dywanów :). 





                   źródło                                                                      źródło

Wystarczy zapalić światło w pokoju i pełnię Księżyca można podziwiać codziennie.

żródło                                                                       źródło


 Nie sądziłam, że da się tak realistycznie odzwierciedlić  powierzchnię naszego ziemskiego satelity!



Gdyby ktoś też chciał się przytulać do takiej poduszki,  w prosty sposób może wykonać ją samemu :).


Najmłodszym spodoba się pufa-poducha, która świeci w ciemnościach oraz tapeta z księżycowym motywem.








Właśnie odkryłam (uwielbiam zaglądać na tego bloga!) - fajną stronę do tworzenia tablic inspiracji. Jeszcze nie ogarnęłam wszystkich jej funkcji, ale udało mi się w znacznęj części odzwierciedlić moją subiektywną interpretację księżycowej sypialni. 
Dwie fotografie stanowiłyby jej centralny punkt. Na ścianach mocny grafit oraz tapeta w stylu industrailnym. Surowe betonowe płyty świetnie skomponowałyby się z chropowatą powierzchnią Księżyca. Koniecznie wprowadziłabym metaliczne i błyszczące akcenty w dekoracjach - poduchy oraz lampy w industrialnym stylu. Puszysty dywan sprawi, że pokój wyda się przyjemniejszy i przytulny, a złote i drewniane subtelne dodatki odrobinę ocieplą chłodne wnętrze. Oj mogłabym mieć taką zapasową sypialnię :).



2 komentarze:

  1. Ktoś by powiedział, że motyw księżyca i kraterów może być ponury. Hmmm jak dla mnie wcale nie. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te księżycowe lampy są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>