niedziela, 5 maja 2013

Bastet & jeansy

Bastet i jeansy to jest naprawdę wyjątkowo rzadki widok!  Kiedy ostatnim razem "wystroiłam się" w nie do pieczenia świątecznych placków (szarawarów jednak trochę szkoda ;)) moja siostra prawie zeszła na mój widok: "O Jezu! Chyba Cię z 10 lat temu w jeansach widziałam ostatnio!" ;]. Tak to właśnie ze mną i jeansami jest. Nawet entuzjastyczne podejście do nich mojego męża niewiele pomaga ;). Jakoś nie umiem wykrzesać z siebie sympatii dla tej części garderoby. Doprawdy nie ma dla mnie nic gorszego niż zima w tych spodniach plus rajstopy pod spodem (pod szyję, w najlepszym przypadku do pępka, bo chyba nikt nie wpadł na pomysł, żeby dziergać biodrówki...).
Nic nie przebije wygody jaką dają luźne gacie i zwiewne kiecki! I żadna zima mi też nie straszna (z ciepłymi legginsami).
Niemniej jednak mam w szafie kilka par, które rzadko, ale jednak czasem zakładam do jakichś tunik i krótszych sukienek, bo jak mam wybierać pomiędzy gołymi nogami a jeansami  to wolę jednak to drugie ;).
Z poniższymi przeprosiłam się ze względu na ich luźny krój i fajne kieszenie :).








 spodnie: lumpeks (plus moje małe przeróbki)
top: Orient express %
narzutka: Stradivarius
baleriny: H&M
torba: od Baglady
kolczyki: Six



14 komentarzy:

  1. Aktualne te zdjęcia? Bo widzę, że u Ciebie zimno. Wyglądasz jak zawsze rewelacyjnie. Tylko ta kurtka mi tu jakoś nie gra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ istnieją rajstopy biodrówki! Ale tylko RAZ udało mi się takie dostać...
    Jeansy to dobre odzienie na zimę, ale nie rurki. Tych nienawidzę, przecież w tych się ruszać nie da!
    Te jeansy są nietuzinkowe, sama bym takie chętnie założyła ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Ci w jeansach :), serio serio.

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku Daga tęskniłam za Tobą :D
    jak zwykle wyglądasz pięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. twój fason, więc idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudowne włosy :)

    Mam nadzieję, że docenisz poświęcony czas i odwdzięczysz się na moim blogu w postaci komentarza pod rozdziałem III http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam takie jeansy ;) Są super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. gatta ma rajstopy biodrówki :]

    OdpowiedzUsuń
  9. To jeansowe szarawary, więc wszystko gra :) miałam takie, ukochane i znoszone do granic wytrzymałości, musze sie rozejrzeć za następcami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bastet na blogu, liście na drzewach, czyli wszystko na swoim miejscu. Wiosna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śpieszę donieść, że kupiłam dziś rajstopy biodrówki 15 den w tesco [10zł]
    tylko śmierdzą :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka ty jesteś piękna! Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  13. super spodnie! uwielbiam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne spodnie :) sama takie uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>