środa, 22 maja 2013

Miejska dżungla

Uprawianie miejskiej sztuki kamuflażu średnio mi wychodzi, ale co ja się bedę martwić - lwy i hieny mnie raczej nie zjedzą ;) (za to na przejściu dla pieszych łatwo mnie zauważyć ;)). Nie martwi mnie również totalne przedawkowanie zieleni w zestawie, albowiem ogromną miłością darzę jej wszelkie odcienie, a zwłaszcza khaki.
Właściwie to nihil novi na mnie. Kiecka już była i chusta też. Naszyjnikiem się nie chwaliłam - i to jest chyba wystarczający powód, żeby odświeżyć ten zestaw.
Mój syn już zajarzył, co to znaczy "idziemy zrobić cyk" i sam odsuwa fotel, żeby zrobić miejsce na pufy :D. Niestety ciągle toczę bój o miejsce na nich z jego autkami, które w błyskawicznym tempie ustawia, jak tylko się podnoszę, żeby włączyć samowyzwalacz ;]. Eh, mam nadzieję, że kiedyś się dogadamy ;).







maxi, sandały: lumpeks
chusta: Tomex
naszyjnik: od Baglady :)
bransoleta: Orient express

Bryś: 
spodenki i koszulka (I love milk ;): lumpeks
sandałki: %

13 komentarzy:

  1. chcę twoją kieckę! :)
    fajnie wyglądasz kurcze we wszystkim...
    a idź! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczną sukienkę, też z lumpeksu. Jak to możliwe? W sh ponoć same unikaty.Co gorsze, też jestem z Krakowa i to z okolic Huty.Musimy na siebie uważać;).Bardzo ładnie wyglądasz. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko jestem poprostu oczarowana!
    od glowy do stop wygladasz cudownie.
    ciesze sie, ze czesciej ciebie tu widac,
    bardzo sie stesknilam.
    pozdrawiam serdecznie
    kamilla

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. Lubię Twoje zwiewne, dziewczęce i oryginalne stroje.
    Szkoda, że Gabryś nie pokazał buźki. Ale masz wielkiego chłopca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudni jesteście:) no i..boska sukienka

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, mam tak samo, jak chce sobie cyknąć w domu focię :D jak tylko ustawie ostrość i samowyzwalacz, na upatrzonym miejscu w błyskawicznym tempie pojawiają sie pluszaki i najpierw trzeba cyknąc miliard foci pluszakom :)
    Przepiękny, cudowny print na sukience!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna odsłona! Uwielbiam Cię w takich zestawach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz! masz śliczne oczy :3
    a jaki Twój synek już duzy! pozdrawiam Was z Warszawy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie i kocham ciebie w tych kolorach.Chusta-turban jest czaderska...chyba widzę kawałek autka na pierwszym zdjęciu...biedna:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie! Również uwielbiam zieleń i zielono-brązowy kamuflaż. No i też zaliczam się do grona szczęśliwych posiadaczek tej sukienki. Ale zobaczywszy zestaw-ideał w Twoim wydaniu chyba nieprędko odważę się w niej pokazać na blogu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyglądasz! Taką Cię lubię:) A synuś jaki już duży.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>