wtorek, 11 czerwca 2013

Orientalne poszewki DIY

Jakiś czas temu w mojej kuchennej "pracowni" powstały dwie piękne orientalne poszewki na poduchy. Nawet nie wiem jak to się stało, że zapomniałam pochwalić się nimi na blogu, a myślę, że mogę być z nich dumna :).  Mam ogromną słabość do pomponów i frędzli wszelakich. Szkoda, że trzeba się trochę ze świecą nachodzić, żeby znaleźć ciekawe akcesoria krawieckie. O polskich tekstyliach nawet wspominać nie będę. Chyba lata świetlne miną zanim asortyment sklepów z tkaninami będzie zbliżony do zagranicznego. Jak dobrze, że jest internet :).







Karuzelka to też dzieło moich rąk :)).







 Następnym razem pochwalę się pufą, którą uszyłam Gabrysiowi :).


9 komentarzy:

  1. chwal sie, chwal, bo cudenka tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bastet, skąd Ty bierzesz takie piękne materiały? A z innej beczki - mam taką nieśmiałą prośbę/propozycję - dałabyś się namówić na pokazanie nam Gabrysiowego pokoju? Wrzuciłaś kiedyś kilka zdjeć, ale detalowych, a ja jestem niezmiernie ciekawa jak wygląda całość! Pleeease!

    Gonia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam swoje źródła ;). Przymierzam się do pokazania Gabrysiowego pokoju od dłuższego czasu :). Ciężko całość ogarnąć 50mm obiektywem, ale postaram się niebawem spełnić Twoje życzenie :). Ps. Kilka fotek tutaj: Pinterest

      Usuń
  3. Dziękuję i czekam z niecierpliwością! Przepiękne rzeczy szyjesz, masz prawdziwy talent!

    Pozdrawiam

    G.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne podszewki. Widać że materiał dobrej jakości. Co do tego że u nas nie ma gdzie kupić ładnych dodatków krawieckich to zgadzam się w 100%. Zakochałam się w lampie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. rzeczywiście możesz być dumna ze swojego dzieła. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne poszewski oraz karuzelka. Skąd bierzesz takie bambusowe patyczki na karuzelkę?
    Pozdrawiam! Emilia

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>