niedziela, 7 lipca 2013

Jaka Matka, taki Syn ;)

Nie żebym zanosiła się z zamiarem wyhodowania Potomkowi dreadów na głowie ;).  Choć jak mu przyjdzie za lat naście taka ochota, to mu jeszcze z własnej kieszeni dołożę ;)! Ale że Matka ma słabość do ciuchów, to i Synowi czasem doradzi, jak się z tłumu wyróżnić ;). 
Wiadomo, wygoda to podstawa - a nic jej nie zapewni tak dobrze jak szarawary! Do tego koszulka pod kolor, trampki, zawadiacki uśmiech i można iść na podryw do piaskownicy ;).






Bryś: 
szarawary: KOKO design
koszulka: lumpeks
trampki: prezent od Babci


Ja tutaj dzisiaj tylko gościnnie. Dawno tak nad zdjęciami nie smęciłam :/. Jakieś kosmiczne kolory powychodziły no i na 10 jedno w połowie ostre. Chyba mam jakieś niedobory witamin, albo męża muszę do okulisty wysłać ;). Także poniższy zestaw jeszcze powróci :).









Biżuteria z kolibrami: KOKO design
top, spódnico-spodnie (kombinezon), buty, pasek: lumpeks
bransoletki: indyjski
torba: Mama Africa - własnoręcznie uszyta :)

17 komentarzy:

  1. piękna mama i uroczy chłopczyk ;) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, jaki śliczny Gabryś! Tyle tu na niego czekałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznego masz synka, bardzo do Ciebie podobny. Fajnie, ze go pokazalas;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam w Koko te dziecięce szarawary - boskie są ! jakbym miała dzieciaka tez bym go/ja w nie ubierała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękny, stylowy chłopczyk!

    Nie mogę się doczekać, kiedy mój synek będzie taki duży, żeby go ładnie ubierać.

    Gabryś jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale uroczo :D A i Ty wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ubieraj go póki jeszcze się da! fajowo wygląda!
    Ty jak zawsze klimatyczna i delikatna...pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. no w takich ciuszkach to młody poderwie niejedną koleżankę z piaskownicy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ten Twój syn to najpiękniejszy chłopak na świecie ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gabryś jest przeuroczy i rzeczywiście bardzo podobny do mamy :D!!! Szarawarki dziecięce bardzo mi się podobają. Jak tylko moja Zośka zacznie chodzić na dwóch (a nie na czterech ;)) to też jej kupię!!!
    Masz piękną broszkę z kolibrem!!! Zrobiłaś ją sama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! A broszka jak i kolczyki z kolibrami ze sklepu KOKO design.

      Usuń
  11. Gabryś jest przeuroczy! I rewelacyjne te gacie:) I świetne jest to zdjęcie jak zaglądają z koleżanką do piaskownicy:D
    I bizuteria Twoja też śliczna. Ide zobaczyć ten kokodesign.
    Pojawiaj się cześciej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten maly kawaler jest przepiekny, tak jak jego mama:)Twoj blog niezmiennie ma magie,lubie tu zagladac.pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie! Szarawary boskie! pięknie wyglądasz, Twój styl bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne portasy dla malucha :) u mnie tez całkiem nie z premedytacja jaka mama takie dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>