poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?

Jak patrzę na Syna mego i psy biegające po nowohuckich łąkach to dochodzę do wniosku, że kondycji mogą mu pozazdrościć one ;]. Albowiem Syn puszczony na trawę leci jak strzała przed siebie, rechocze przy tym jak żaba, dopóki go Matka (z wywieszonym językiem) nie dopadnie ;). Robienie zdjęć równolegle do Brysiowej zabawy w "co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?" to istna gra z czasem. Cyk! I Matka puszcza się galopem za Synem w pościg ;). 
Że niby długie spacery potrafią zmęczyć takiego małego człowieka? My, póki co, przegrywamy z kretesem ;P.









fotka z cyklu "gdzie jest Wally?" ;)



Kombinezon: KOKO design
kolczyki: od Baglady 
pasek, torba: lumpeks
sandały: H&M %

8 komentarzy:

  1. Cudowny ten kombinezon!!! Już od dłuższego czasu wybieram się do Krakowa, nie po to jednak, by zwieszać zabytki tegoż pięknego miasta. Nęci mnie niezmiernie wizyta w KOKO design!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz Kochana, jak się na Ciebie patrzy to uśmiech pojawia się na twarzy:)Piękna stylizacja, obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kombinezon jest śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha, swietna ostatnia forka! Rewelacyjn y kombinezon, pieknie Ci w tak zywych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż tu dużo mówić uwielbiam Twoje "stroje" !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten kombinezon! Urzekły mnie jego cudne żywe kolory i fantazyjna forma :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. slicznie wygladasz, uwielbiam twoje stroje bo sa takie oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>