poniedziałek, 6 stycznia 2014

2 kg Szczęścia! Szpitalna sesja zdjęciowa Kacperka i jego mamy Renaty :).








Trochę się zaniedbałam fotograficznie. Może nawet bardziej niż trochę ;). Dlatego ogromnie się ucieszyłam na wiadomość, że będę mogła uwiecznić na zdjęciach kilka niezwykłych chwil i wzruszeń. Trzymając na rękach 2 kg Szczęście mamy Renaty, przypominałam sobie jak to było nie tak dawno... 2 lata temu, kiedy trzymałam swoje własne ;) (ależ ten czas leci!). Rodziłam w tym samym szpitalu. Dużo się tu zmieniło od tamtego czasu - sale są pięknie wyremontowane!

Nie ingerowałam w przestrzeń. Wszystko jest jak być powinno: woda mineralna, miska ze sztućcami, pusty słoik po doniesionym obiedzie, paczka chusteczek i herbatniki :). Szpitalne ciuszki, w których dosłownie topił się Kacperek, sprawiały, że wydawał się jeszcze mniejszy. Trochę zaskoczył swoich rodziców, przychodząc na świat miesiąc przed terminem. Na szczęście dopisuje mu pełnia zdrowia i po tygodniowym pobycie w szpitalu cała rodzina przebywa już w domu. Jechałam do szpitala na rowerze z duszą na ramieniu, bojąc się czy sesja się w ogóle uda. Dziwne figle sprawia mi ostatnio aparat (nagle się wyłącza :x). Problemy były też ze zgraniem zdjęć z karty, aby zrobić miejsce na nowe. Koniec końców kasowałam je ręcznie przez pół dnia ;). Ale udało się! Mam nadzieję, że zdjęcia te pozwolą rodzicom cieszyć się tymi pięknymi chwilami jeszcze dłużej :).

Chciałam wybrać 10 najlepszych ujęć, ale nie potrafiłam. Wybaczcie, każde zdjęcie jest dla mnie wyjątkowe :).




























6 komentarzy:

  1. Jaka malizna:-D ale nic to na pewno szybko nadrobi..mówie to ja tez mama wczesniaka:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsze zdjęcia jakie widziałam:) Masz talent :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. :) Od maleństwa trudno oczy oderwać.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>