sobota, 3 maja 2014

Oswajanie rurek

Dawno rurek nie miałam na nogach :). Będzie jakieś hmm... 4 lata? Oswajam się z nimi powoli i ilekroć mam je na sobie, zastanawiam się jak ja ich, kurczę, mogłam nie mieć w szafie! Z drugiej strony dzięki takiej długiej przerwie odkrywam w sobie nieznane mi dotąd oblicze kobiecości :). Wiecie, dzieciowi 2 lata stuknęło, a mi do stanu wyjściowego wciąż dalej niż bliżej. Zostało tu i ówdzie niestety. Jakoś pewniej i swobodniej się czuję w zwiewnym, luźnym i szerszym dole. Ale może i odrobina pazura tudzież seksapilu nie zaszkodzi matce? Starość nie radość, na łażenie w kocach i namiotach mam jeszcze czas ;).









tunika: lumpeks
woskowane rurki: Tomex
kozaki: prezent (Wieluń)
narzutka: New Yorker
torba: własnoręcznie uszyta

13 komentarzy:

  1. Wspaniale je oswoilas, doslownie jedza Ci z reki, dzikusy;) Swietnie wygladasz, nie zauwazylam odchylen od 'stanu wyjsciowego'. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rurki czy szarawary - Ty i tak wyglądasz seksownie. Kocham taki styl, tylko turban jest jeszcze dla mnie tajemnicą, dlatego wciąż noszę zwykłe bandany. Śliczne zdjęcia, napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakos nie widac tych rurek spod tuniki, wiec gdzie ten seksapil? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądasz!Piękna kobieta z ciebie!I w rurkach czy w innych cudach wyglądasz fantastycznie. Podobają mi się baardzo buty i tunika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest i szara myszka (tunika) i czarny koci pazurek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eeee, spod tego giezła Ciebie nie widać....Pamiętam post, w którym pokazałaś nogi, chyba dotyczył swetra jakowegoś. Nawet jeśli coś Ci zostało po Dzieciu, to nie masz czego ukrywać. Powinnaś chwalić się figurą, zanim nadejdzie czas worów (tfu, tfu)
    Pozdrawiam
    Urszula (ta , która nienawidzi fioletów i uważa, że wyglądasz w nich na chorą, tfu, tfu)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne buty :)

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty <3 jak tylko weszłam i zobaczyłam nagłówek to się zakochałam, Erykah <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję torby ;) Świetna robota! :)
    Kocham szyjąco - twórcze kobiety ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham, po prostu kocham kobiety takie jak Ty! Wyglądasz pięknie, a ta torba jest CUDNA! Sprzedajesz je gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam do Ciebie szukając informacji jak nosić turban... I, do diaska, zostaję na dłużej! Jesteś świetna! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>