sobota, 26 lipca 2014

ETNOmania

Raczej z niej już nie wyrosnę :). Przylgnęła do mnie jak tatuaż - permanentnie.  Okres wakacyjny wyjątkowo sprzyja moim etno zapędom i na szczęście, nie muszę się ograniczać w jakikolwiek sposób.

W upalne dni świetnie sprawdzają się luźne i przewiewne spodnie. Uwielbiam tkaniny w etniczne wzory! Dobrze się komponują ze zwykłym jednokolorowym topem. Można poszaleć wtedy z biżuterią. Do tego dodać jeszcze chustę w podobnej kolorystyce i zestaw na wyjście do miasta gotowy!













indyjskie spodnie baggy: KOKO design
kolumbijska biżuteria: KOKO design
Torebka, a właściwie torebki (bo zdjęcia z dwóch spacerów ;P) "Tribute to Africa": projekt i wykonanie własne :)
buty: allegro
narzutka: lumpeks
pasek: New Yorker (dawno temu)
chusta: indyjski
top: Primark

5 komentarzy:

  1. Fajny zestaw ale takie upały,jak wytrzymujesz w takich butach?Pozdrawiam,Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pochwalę się przebłyskiem szafiarskiej intuicji ;) Nie dalej, jak w piątek byłam w pracy w bardzo podobnie "skonstruowanym" zestawie (szarawary, długa narzutka, turban i obowiązkowa Bastet-torba). Tylko w innej kolorystyce, tzn. fiolet, niebieski i czerń. Super szarawary i chusta. Naszyjnik takoż. Już nie mówiąc o torbach... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje kolory ! :) Lubię etno akcenty, choć z pewnością nie w takiej ilości jak Ty :)
    Super wyglądasz, jakbym zobaczyła Cię gdzieś na mieście na pewno zwróciłabyś moją uwagę (czyli po prostu bym się gapiła) ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam do Ciebie, wklepując w googla "jak zawiązać turban". I co? Bingo! Mało, że pomogłaś mi zawiązać coś fajnego na głowie (to znaczy dopiero będe próbować), to znalazłam się na fajnym blogu:-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawierające SPAM oraz jakąkolwiek REKLAMĘ (w tym reklamowanie własnego bloga) będę kasowała!
Anonimie zdradź swe imię! :) Chyba, że chcesz być Anonimem1,Anonimem2, Anonimem3...
Aby załączyć aktywny link zamieść następujący kod:
<a href="adres">nazwa</a>